خلیل العواوده: به اعتصاب غذا تا آزادی نهایی ادامه خواهم داد

اسیر فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی که از حدود پنج ماه پیش تا کنون دست به اعتصاب غذا زده است، گفت: به این اعتصاب تا زمان دستیابی به آزادی کامل ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۵۴۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 20August 2022

خلیل العواوده: به اعتصاب غذا تا آزادی نهایی ادامه خواهم دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «خلیل العواوده» اسیر ۴۰ ساله فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی که از حدود ۱۶۰ روز پیش تا کنون در اعتصاب غذا به سر می‌برد، در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام تعلیق بازداشت اداری‌اش اظهار داشت: من با تعلیق بازداشت اداری به اعتصاب غذای خود پایان نمی‌دهم و این اعتصاب تا زمان دستیابی کامل به آزادی ادامه خواهد یافت.

العواوده در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: بار دیگر به ملت فلسطین و اعلام همبستگی آن‌ها با اعتصاب غذای خود ادای احترام می‌کنم.

اظهارات اسیر ۴۰ ساله فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در حالی بیان شده است که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حکمی فوری را پیرامون تعلیق بازداشت اداری «خلیل محمد عواوده» اسیر فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده است، صادر کرد.

رئیس باشگاه اسرای فلسطینی گفت: ما در خصوص حکم تعلیق بازداشت اداری خلیل عواوده تردید داریم و این امر به معنای توقف بازداشت وی نیست.

وی همچنین تاکید کرد که بازداشت عواوده پس از آتش بس در غزه نباید حتی یک روز تداوم پیدا می‌کرد.

وکیل خلیل عواوده هم خبر داد که اعتصاب غذای عواوده متوقف نخواهد شد چرا که وی خواستار آزادی خود است نه تعلیق بازداشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار