فرمانده سپاه فجر فارس:

شهدا، برجستگان جامعه بودند

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: شهدا، وامانده‌های جامعه نبودند بلکه هر کدام برجستگان جامعه بودند.
کد خبر: ۵۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ - 30September 2015

شهدا، برجستگان جامعه بودند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دکتر غلامحسین غب پرور در برنامه هفته دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد،ضمن بازدید و دیدار  با کارکنان این مرکز اظهار داشت: دفاع  از جبهه سیاسی و فرهنگی اصل است و بسیاری از مظاهر فرهنگی که اصالت ندارد و مربوط به ما نیست جعلی و بی اعتبار است و چرا ما باید آنها را به عنوان آموزههای فرهنگی برجسته کنیم و حتی اگر تکیه به آیین بلند مرتبه اسلام هم نکنیم.

وی تصریح کرد: کسانی که ملیگرا هستند اگر بر همان ملیت و تمدن ایرانی بخواهند تکیه کنند میبینند بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی مربوط به ما نیست چنانچه 5 هزار تصویر برجسته در تخت جمشید وجود دارد اما یک عکس زن هم در میان آنان وجود ندارد و همچنین مردان ایرانی در این نقشها لباسهای بلند پوشیدهاند.

فرمانده سپاه فجر فارس، سازمان صدا و سیما را قرارگاه مقدم جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که در این قرارگاه فعالیت میکنند طبیعتاً باید همه جوانب کار را به عنوان مدافعان اصلی انقلاب اسلامی متوجه باشند که بحمد الهی هم هستند.

غیب پرور با بیان این که معمولاً یک چیزی قابل دفاع است که حداقل دو ویژگی را داشته باشد و ما از چیزی حراست و دفاع میکنیم که برایمان عزیز وارزشمند باشد و نکته دوم اینکه ما از چیزی دفاع میکنیم که در معرض تهدید و آسیب باشد، انقلاب اسلامی از جهت اول ذی قیمت دانست و تصریح کرد:یکی از دلایل این ذی قیمتی همین است که بعد از حکومت فوقالعاده کوتاه حضرت امیرالمؤمنین(ع) و ایامی بسیار کوتاهتر در زمان امام مجتبی(ع) دیگر حکومت دینی نمیبینیم ضمن اینکه غیبت امام زمان(عج) نیز از همین منظر قابل تحلیل است.

وی همجنین با اشاره به تقدیم 213 هزار و 255 شهید به این انقلاب عنوان کرد: این افراد واماندههای جامعه نبودند بلکه هر کدام برجستگان جامعه بودند.

فرمانده سپاه فجر با تصریح بر اینکه دشمنان به خوبی تفاوت میان اسلام ناب علوی و اسلام معاویه را میدانند، گفت: اسلام علوی دارای شاخصههایی نظیر ایستادگی، زهد، تقوا، کار و تلاش، همت و استقلال است اما اسلام دروغین معاویه، ملون بودن و تکیه به کانونهای قدرت و ثروت داشتن است وجمهوری اسلامی دارای اسلام علوی است به همین دلیل با او مخالفت میکنند.

غیب پرور تأکید کرد: ما باید باورمان شود که واقعاً آمریکا میخواهد این انقلاب نباشد و این یک واقعیتی است که به دلایل مختلف قابل استدلال است لذا گمان میکنم برخیها که داعیهدار ارتباط با آمریکا هستند، این مسئله از سرنادانی است چون به کسی گمان بد ندارم.

در ادامه، مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: گفتمان حاکم بر صدا و سیما، گفتمان مقام عظمای ولایت و مرجعیت است.

سید محمدتقی سهرابی با تأکید بر این که دشمن به خوبی فهمیده که در جبهه سخت کاری از پیش نمی برد خاطرنشان کرد: دشمن با این آگاهی، دین، اخلاق و امید در جامعه را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار