رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

وظیفه نیروهای مسلح تنها در حوزه‌های امنیتی محدود نمی‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین «پورخاقان» گفت: نیروهای مسلح تنها در حوزه‌های امنیتی ارائه خدمت نمی‌کنند بلکه در هر حادثه طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل و زلزله که نیاز به حضور این نیروها باشد حضور یافته و به مردم و جامعه کمک می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 20August 2022

نیرو‌های مسلح تربیت شده مکتب حسینی و زیر سایه ولی فقیه خدمت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح امروز (شنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: اقتدار و سلامت نیروی‌های مسلح باید حفظ و صیانت آن برعهده سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

وی گفت: سازمان قضائی نیروهای مسلح از سلامت نیروهای نظامی و انتظامی و در واقع قوای مسلح کشور مراقبت می‌کند.

حجت‌الاسلام پورخاقان تبیین کرد: بسیاری از اسرار نظام و کشور در اختیار نیروهای مسلح است لذا حفظ سلامت نیروهای مسلح از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: نیروهای نظامی کشور تربیت شده مکتب حسینی هستند و زیر سایه ولی‌فقیه خدمت می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: نیروهای مسلح تنها در حوزه‌های امنیتی ارائه خدمت نمی‌کنند بلکه در هر حادثه طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل و زلزله که نیاز به حضور این نیروها باشد حضور یافته و به مردم و جامعه کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورخاقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «همدانی» و جسارت فتنه‌گران به این شهید، گفت: این شهید بزرگوار در دوران جنگ به انقلاب اسلامی و کشور خدمت کرد و بعد از بازنشستگی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سوریه نسبت به وحدت‌بخشی بین نیروهای سوری و تقویت جبهه مقاومت نقش‌آفرینی کرد.

وی با تأکید بر اینکه نتیجه خدمات امثال شهید «همدانی و سلیمانی» است که امروز خبری از داعش وجود ندارد، مطرح کرد: امروز خبری از تروریست‌ها نیست و اگر تعداد قلیلی هم باشند قدرتی ندارند خود را نشان دهند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به موفق عمل کردن سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: این استان به دلیل گستردگی و تهدید‌های مرزی، زمینه انجام جرم را داراست اما خوشبختانه نیرو‌های مسلح استان به خوبی در برابر هر تهدیدی ایستادگی کرده‍‌‎اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها