نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

سلامت نیرو‌های مسلح سلامت استقلال و تمامیت ارضی جامعه را به دنبال دارد

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه سلامت نیروهای مسلح سلامت جامعه، امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور است، گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی از همان ابتدا با قانون پیش می‌روند و همواره در میدان عمل حضور دارند.
کد خبر: ۵۴۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ - 20August 2022

سلامت نیرو‌های مسلح سلامت استقلال و تمامیت ارضی جامعه را به دنبال داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اظهار داشت: جایگاه نیروهای مسلح و سرنوشت جامعه با این جایگاه غیرقابل انکار است.

وی بیان داشت: قضاوت عادلانه باید برای هر شهروندی اعمال شود لذا قضاوت بر نیرو‌های مسلح به عنوان امنیت‌سازان کشور باید متفاوت باشد چرا که اگر به صورت عادی باشد سبب آسیب به سایر مردم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر فردی دچار لغزش شود افراد بدخواهی هستند که با تبلیغات سوء بر این مورد دامن می‌زنند لذا در این زمینه قانون‌گذار به صورت شایسته عمل کرده و باید قانون اجرا و آسیب آن پیشگیری شود.

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی از همان ابتدا با قانون پیش می‌روند و از صفر تا صد درمیدان عمل هستند به همین علت قضاوت بر افرادی که با قانون بار می‌آیند آسان‌تر است و نیرو‌های مسلح هم به اندازه‌ای که اهداف مربوطه و همه زوایای قانونی را در اجرا و عمل پیاده کنند، موفق هستند.

وی با تأکید بر اینکه سلامت نیروهای مسلح سلامت جامعه، امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور است، مطرح کرد: خوشبختانه شرایطی  در کشور پیش آمده و قوای سه‌گانه جایگاه خاص خود را که جبهه عدالت و حقیقت است را پیدا کرده و امید است حداکثر استفاده از این فرصت‌ها شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: اگر بتوانم در کشور مسئله اصلی را که عدالت است با توجه به دشمنی‌های چندین ساله دشمن با انواع کارشکنی و نفوذ و موانع پیاده کنیم و از این موانع فرصت بسازیم می‌توانیم قدم مؤثری در رسیدن به اهداف برداریم و اینگونه به آرمان‌های انقلاب می‌رسیم.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه موانع دشمن قوی است و دشمن در دشمنی کاملا کارشناسی عمل می‌کند گفت: باید سعی کنیم در مقابل دشمن کارشناسی عمل کنیم و به هدف بزرگ انبیای الهی که برپایی قسط و عدل است دست پیدا کنیم در این صورت آرمان‌های خود دست خواهیم یافت و اگر از این محروم شویم بین ما و آرمان‌ها فاصله خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار