نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با العهد:

حزب الله از افتخارات جهان اسلام است/ پیروزی‌های مقاومت ادامه دارد

حجت‌الاسلام و‌المسلمین «علی محمدی» حزب‌الله و مقاومت لبنان را شجره طیبه برای منطقه توصیف و تأکید کرد که سیر پیروزی‌های مقاومت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۵۴۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 20August 2022

حزب الله از افتخارات جهان اسلام است/ پیروزی‌های مقاومت ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی محمدی» نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد چهلمین سالگرد شکل‌گیری مقاومت اسلامی در لبنان را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و رزمندگان مقاومت تبریک گفت.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه افزود: حزب الله از افتخارات جهان اسلام و مصداق کامل «شجره طیبه» در این منطقه است که ریشه در اعتقاد و ایمان مجاهدان و رزمندگان آن دارد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: الحمدلله در مراحل مختلف وعده الهی درباره مقاومت و حزب‌الله محقق شده است و ما ثمره این شجره طیبه را به ویژه در جنگ ۳۳ روزه که مقاومت، عزت را برای امت اسلامی محقق ساخت و استکبار و صهیونیسم را ذلیل کرد، مشاهده کردیم.

وی در پایان گفت: بهترین توصیف برای مقاومت لبنان در این فرموده خداوند متعال نمایان است که: «ألا إن حزب الله هم الغالبون». به یاری خداوند متعال حزب الله از بدو تأسیس پیروز بوده و همواره شکست را بر دشمنان تحمیل کرده است و ان شاء الله این پیروزی‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار