از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت؛

اعلام اسامی ایثارگران پذیرفته شده در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱

اداره‌ کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای از اعلام اسامی پذیرفته‌‌شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 20August 2022

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ اعلام شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره‌ کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از سازمان سنجش از اعلام اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری P.h.D نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. متقاضیان شاهد و ایثارگری که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کد رشته محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.

در ادامه آمده است: ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک اعلام شده صورت می‌پذیرد و عدم اقدام پذیرفته‌شدگان در تاریخ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان شاهد و ایثارگر توصیه می‌شود اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود را به دقت مطالعه کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: برای متقاضیان واجد شرایط در اول شهریور کارنامه نهایی حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حد نصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هر یک از کد رشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار