برگزاری دوره های آموزش سفیران انقلاب در خوزستان

دوره های آموزش و تربیت بیش از ۷۰۰ نفر از سفیران انقلاب اسلامی ناحیه بسیج دانشجویی در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 20August 2022

برگزاری دوره های آموزش سفیران انقلاب در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق شاهوارپور» فرمانده ناحیه دانشجویی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره های آموزش و تربیت بیش از ۷۰۰ نفر از سفیران انقلاب اسلامی ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: این دوره‌ها به صورت دانشگاهی و بخشی از آن به صورت استانی و کشوری در حال برگزاری هستند که اردو‌های تشکیلاتی خط امام (ره) در تهران توسط بسیج دانشجویی استان خوزستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد.

شاهوارپور افزود: دوره‌های دانشگاهی صافات، اندیشه مطهر، ترجمان و بشارت نیز در شهر‌های تهران و مشهد با حضور اساتید توانمند و کارشناسان خبره حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی در حال برگزاری می‌باشد.

فرمانده ناحیه دانشجویی استان خوزستان ادامه داد: هدف از برگزاری این گونه دوره‌ها در سطح کشور و استان، تربیت نیرو‌های هم تراز با نظام و انقلاب بوده و تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان خوزستانی در این دوره‌ها حضور یافته اند.

وی یادآور شد: با توجه به این که آینده این نظام به دست همین جوانان است، ما باید آن‌ها را با مبانی انقلاب آشنا و همچنین توانسته باشیم سفیرانی را برای آینده این مملکت تربیت نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار