برپایی موکب شهدای شهرستان «چاراویماق» در کربلای معلی

رییس هیئت امنای موکب شهدای «چاراویماق» از خدمات‌رسانی این موکب به زائران حرم اباعبدالله‌الحسین (ع) در کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 20August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، جلسه ستاد اربعین شهرستان «چاراویماق»، امروز (شنبه) با موضوع پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برپایی موکب شهدای چاراویماق در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی، در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

«یاسین توکلی» فرماندار چاراویماق در این نشست، ضمن تبیین اهمیت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، بر همکاری و همراهی مردم ولایت‌مدار شهرستان در برپایی این موکب تاکید کرد.

«علی‌محمدی» رییس هیئت امنای موکب شهدای چاراویماق نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در این راستا، اظهار داشت: موکب شهدای چاراویماق در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی، در قالب مجتمع مواکب شهرستان‌های چاراویماق، مراغه، عجب‌شیر و بناب مستقر و به‌مدت ۱۰ روز و هر روز برای ۱۵۰۰ نفر از زائران عتبات عالیات خدمات تغذیه و نیز برای ۷۰۰ نفر خدمات اسکان انجام خواهد داد.

وی افزود: تعداد ۳۰ نفر از شهرستان‌های مذکور برای این کار به‌عنوان خادم‌الحسین (ع) سازماندهی شده‌اند و کلیه امکانات و مواد غذایی مورد نیاز نیز از محل هدایا و نذورات مردم تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها