رئیس بسیج مستضعفان کشور:

مسئولان در تکریم و رفع مشکلات خانواده‌ شهدا و ایثارگران کوشا باشند

سردار سلیمانی گفت: مسئولان نظام وظیفه دارند که خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در زمینه‌های مختلف مورد توجه قرار دهند و در تکریم و رفع کردن مشکلات آنها کوشا باشند.
کد خبر: ۵۴۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 20August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سی و سومین یادواره شهدای شهر شریفیه با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس بسیج مستضعفان کشور، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین و «لطف‌الله سیاهکلی‌مرادی» نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، «حمید علی‌محمدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان استان قزوین، شهرستان البرز، بخش محمدیه عصر امروز (شنبه) در گلزار شهدای شریفیه برگزار شد.

در این مراسم سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس بسیج مستضعفان کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیای ارزش‌های اسلام در جامعه ضروری است و در این راستا باید همه مسئولان و مردم تلاش کنند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوران هشت دفاع مقدس، عزیزان‌شان را فدا کردند تا انقلاب و نظام اسلامی از فتنه‌های دشمنان محفوظ بماند، به همین دلیل امروز مسئولان و مردم ایران مدیون فداکاری‌های آنها هستند.

این مسئول ادامه داد: امروز مسئولان نظام وظیفه دارند که خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در زمینه‌های مختلف مورد توجه قرار دهند و در تکریم و رفع کردن مشکلات آنها کوشا باشند.

رئیس بسیج مستضعفان کشور گفت: ملت ایران و شریفیه با عزمی راسخ و ثبات قدم در جبهه امام حسین(ع) مقابل دشمنان ایستادند و هزاران شهید و جانباز تقدیم کردند تا نهضت عاشورا زنده بماند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پرچم قیام عاشورا که در دستان قمر بنی‌هاشم (ع) بود در دوران دفاع مقدس توسط فرزندان و شهدا برافراشته شد و با قدرت همه نظام علوی و عاشورایی از پیچ‌های سهمگین عبور کرد تا امروز جبهه مقاومت شکل گرفت که همین از بزرگترین افتخارات ماست.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی حاصل قرن‌ها شهادت‌طلبی است که برگرفته از مکتب عاشوراست و امروز همه سران استکبار جهانی اعم از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها امکانات خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به خط کردند، اما با توکل به خداوند متعال و هوشیاری مردم ایران بی‌نتیجه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها