دیدار فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا در «زابل»

سردار «طاهری» به همراه جمعی از مسئولان انتظامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهیدان «شهرکی میرانی»، «خواجه داد» و «اقادر راد» در شهرستان زابل دیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ - 20August 2022

دیدار فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا در «زابل»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «طاهری»  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولان انتظامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهیدان «مهدی شهرکی میرانی»، «رسول خواجه داد» و «احمد علی قادر راد» در شهرستان زابل دیدار کردند.

سردار «احمدطاهری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده شهدا اظهارداشت: شهدا مايه افتخار، عزت و قوت قلب کارکنان پليس هستند. حرکت در مسير شهدا و ادامه راه آنان در جامعه مهمترين تکليف و یک آرمان حقيقی برای ما است. 

وی دیدار با خانواده شهدا را توفیقی الهی برشمرد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا ضمن افزايش روحيه، باعث ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه مي شود. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايمانی را از راه های عمل به وصیت شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا با ايثار و فداکاری های مثال زدنی خود در راه اعتلای امنيت کشور کوشيدند تا پرچم امنيت در کشور پر افتخار ايران اسلامی هميشه در اهتزاز بماند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا از جايگاه و منزلت بالايی در نزد ملت ايران برخوردار هستند و پلیس پاسدار خون شهدا است وتلاش می كند با خدمت صادقانه خود در راه ايجاد امنيت، بتواند گوشه ای از جانفشانی فرزندان اين آب وخاک را پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها