مسئول امور ایثارگران استان مازندران:

آزادگان پیشتازان حمایت از ولایت فقیه هستند

«ریاحی» گفت: آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۴۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹ - 20August 2022

آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، هفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز با حضور مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران، معاون فنی و عملیاتی بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور، مدیران عضو شورا و جمعی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس و با تجلیل از آزادگان شاغل در دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در شهرستان قائمشهر برگزار شد.

«عبدالله ریاحی» مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به اینکه آزادگان، تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند، اظهار داشت: آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هیچگاه ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان را فراموش نخواهد کرد، افزود: این روحیه شهامت، شجاعت و استقامت را باید به نسل جوان منتقل کرد.

وی آزادگان را سند زنده تاریخ انقلاب و نظام اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: همه قدردان صبوری آزادگان و خانواده آنان هستیم.

«سید حسین درویشی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران نیز به آموزش ۱۹ گروه هدف در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: ماموریت اصلی سازمان را آموزش مهارت، پژوهش، تولید استاندارد‌های آموزشی و ارزشیابی نیروی کار، حضور در عرصه بین‌المللی و گفت‌وگوی ملی مهارت است که با کمک مراکز آموزشی ثابت و آموزشگاه‌های بخش خصوصی حدود چهار هزار مربی به عنوان سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: در سال گذشته ۶۰ هزار و ۲۶۵ نفر و در سال جاری بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته‌های مختلف آموزش‌های فنی و مهارتی را دیدند.

درویشی در خصوص ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی بیان داشت: با هدف ارتقا مهارت شاغلین صنایع و صنوف و تربیت نیروی کار ماهر در راستای تولیدات این موسسات، مجوز هشت مرکز جواز کارگاهی صادر و تعداد این مراکز در سطح استان به ١٢۵ مرکز رسید.

این مسئول افتتاح مرکز سنجش و آموزش تربیت فنی و حرفه‌ای و ۴۹ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای را با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومان و هشت مرکز جوار کارگاه و دو مرکز مهارت آموزی را از برنامه‌های هفته دولت اعلام کرد.

انتهای چیام/

نظر شما
پربیننده ها