مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خبر داد؛

آماده‌سازی دانشجویان برای نقش‌آفرینی در «جهاد تبیین» و «گام دوم انقلاب»

«پوراسماعیل» گفت: آماده‌سازی دانشجویان برای نقش‌آفرینی در میدان جهاد تبیین و گام دوم انقلاب، از مهمترین اهداف برگزاری دوره خط امام بسیج دانشجویی است که در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 21August 2022

آغاز دوره تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی در استان مرکزی/ طرح مسئله محوری در بسیج دانشجویی موفق بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ابراهیم پوراسماعیل» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی، اظهار داشت: تحقق جهاد علمی، افزایش بصیرت سیاسی دانشجویان، ترویج اخلاق و معنویت در بین دانشجویان و خدمت‌رسانی به مردم از ماموریت‌های مهم بسیج دانشجویی است که دوره تشکیلاتی خط امام جهت آماده‌سازی دانشجویان بسیجی در این راستا هدف‌گذاری شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی افزود: همچنین آماده‌سازی دانشجویان برای نقش‌آفرینی در میدان جهاد تبیین و گام دوم انقلاب، از مهمترین اهداف برگزاری دوره خط امام بسیج دانشجویی است که در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

پور اسماعیل بیان کرد: خوشبختانه امروز در جمع دانشگاهیان افراد زیادی، دغدغه‌مند و علاقمند به کار تشکیلاتی هستند که بسیج دانشجویی در راستای اجرای ماموریت‌ها از آن‌ها برای کار تشکیلاتی و تربیتی استفاده می‌کند و در طول سال برنامه‌های فرهنگی، علمی و جهادی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی دوره تشکیلاتی خط امام، بیان کرد: مرحله استانی دوره تشکیلاتی خط امام با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی از امروز شروع می‌شود و در این دوره اساتید برجسته حضور خواهند داشت و در نهایت منتخبین به دوره کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم بسیج دانشجویی طرح مسئله‌محوری است و خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و موفقیت‌های زیادی کسب شده است که شتاب می‌گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار