فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش در زمینه آموزش به هیچ کشوری نیاز ندارد

امیر سرتیپ واحدی گفت: امروز نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهدا و همت کارکنان غیور، در بحث آموزش به هیچ کشوری نیاز ندارد و تمام مراحل آموزش در داخل کشور انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 21August 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین اولین پرواز مستقل دانشجویان خلبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، خانواده شهید اکبری و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح استان قم در پایگاه هوانوردی شهید اکبری قم برگزار شد.

نیروی هوایی ارتش در زمینه آموزش به هیچ کشوری نیاز ندارد

امیر واحدی در این مراسم ضمن تبریک این روز به‌یادماندنی به دانشجویان خلبانی اظهار داشت: پایه و اساس نیروی هوایی الهی دانشجویان ولایی و مقتدری هستند که میهن‌پرستانه و با گام‌هایی استوار در حال فراگیری آموزش‌های به روز توسط استادان داخلی هستند.

وی در ادامه خطاب به استادان آموزشی گفت: شما استادان الگوی بی‌بدیل دانشجویان در طول خدمت هستید که باید اسوه خالص از یک نظامی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر برای دانشجویان باشید؛ در این‌صورت است که می‌توانید دانشجویی تربیت کنید که دارای دو بال تخصص و تعهد باشند.

فرمانده نهاجا افزود: امروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای عزیزمان و همت شما کارکنان غیور، در بحث آموزش نیازی به هیچ کشوری ندارد و تمام مراحل آموزش در داخل کشور عزیزمان انجام می‌پذیرد که این نشان از توانمندی جوانان ما در تمامی حوزه‌های دفاعی، امنیتی است.

نیروی هوایی ارتش در زمینه آموزش به هیچ کشوری نیاز ندارد

در پایان این مراسم نیز از دانشجویان فارغ‌التحصیل در رشته خلبانی پایگاه هوانوردی شهید اکبری و خانواده این شهید والامقام با اهدای لوح و تندیس، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار