رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

تلاش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده اهمیت بالایی دارد

سردار «ستوده» گفت: تلاش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل آینده اهمیت بسیار بالایی دارد که خدا این توفیق را نصیب ما کرده است.
کد خبر: ۵۴۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ - 22August 2022

لاش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل آینده اهمیت بالایی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار سرتیپ دوم «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سفر به کردستان و بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس  و معاونت‌های تخصصی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ضمن گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید قدردان توفیق خدمت و حضور در این فضای معنوی باشند چراکه در خدمت شهدا هستند.

سردار ستوده ادامه داد: در این فضای معنوی تلاش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل آینده اهمیت بسیار بالایی دارد و خدا این توفیق را نصیب ما کرده است بنابراین باید در بخش‌های مختلف با رویکردی جهادی فعالیت کرده و الگو باشیم.

وی هدف از این سفر را بازرسی میدانی عنوان و تصریح کرد: در این بازدید پیشرفت کار بر اساس برنامه‌ها بررسی می‌شود.

رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بررسی و بازرسی نظم و انضباط و رعایت بهداشت فردی و سازمانی را از دیگر اهداف این سفر بیان کرد.

سردار ستوده ضمن اظهار رضایت از بازرسی صورت گرفته در دو حوزه ستادی و انضباطی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان، اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت‌های تخصصی در خصوص اجرای برنامه‌های ابلاغی سالیانه را بسیار خوب عنوان کرد و یادآور شد: در حوزه بهداشت محیطی اقدامات خوبی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد و این روند علاوه بر استمرار باید جهش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار