جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج یزد:

تحقق بازار اسلامی مهمترین هدف بسیج اصناف است

سرهنگ محدث با اشاره به نقش بسیج اصناف در راستای محرومیت‌زدایی، گفت: تحقق بازار اسلامی مهمترین مأموریت بسیج اصناف استان یزد است.
کد خبر: ۵۴۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 21August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حمیدرضا محدث» جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج در نشست خبری که به منظور گرامیداشت هفته بسیج اصناف برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله از ۳۱ مرداد تا ششم شهریور به عنوان هفته بسیج اصناف نامیده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج، تحقق بازار اسلامی با روحیه جهادی را رویکرد جدی بسیج اصناف دانست و گفت: توسعه تفکر بسیجی در جامعه اصناف استان، محرومیت زدایی و کمک به حل مشکلات و مطالبات به حق بازاریان و ایجاد توانمندی در اعضای اتحادیه‌ها و نخبه پروری از دیگر اهداف بسیج اصناف در استان یزد است.

سرهنگ محدث جامعه هدف بسیج اصناف در استان یزد را بالغ بر ۵۵ هزار نفر دانست و بیان کرد: از این تعداد بالغ بر ۹ هزار نفر در قالب بسیج اصناف سازماندهی شده و فعالیت می‌کنند.

وی مطالبه گری درست و منطقی را مأموریت جدی بسیج عنوان کرد و گفت: اگر مطالبه درست و کارشناسی انجام شود قطعا نتایج خوب و به موقعی برای نظام خواهد داشت.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد جهاد تبیین را مهمترین مأموریت اصحاب رسانه با تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: این مهم در گرو حمایت و تقویت همه جانبه افسران جنگ نرم است.

سرهنگ «اسلامی» مسئول بسیج اصناف استان یزد نیز در این جلسه همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف و رزمایش سراسری عاشقان ثارالله، از جمله برنامه‌های بسیج اصناف در هفته آینده است.

وی با بیان این‌که بالغ بر یک هزار بسته معیشتی توسط بازاریان یزدی تهیه شده که فرآیند توزیع آن از دهه اول محرم آغاز شده است، گفت: غبارروبی گلزار شهدا و اعزام گروه‌های جهادی اتحادیه محور از دیگر برنامه‌های انجام شده و در دستور کا بسیج اصناف استان یزد است.

سرهنگ اسلامی افزود: برگزاری یادواره شهدای اصناف یکی از برنامه‌های شاخص بسیج اصناف در استان یزد است که با استقبال خوب بازاریان بالغ بر ۱۷ سال است برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان یزد برگزاری نشست بصیرتی در ۶۶ اتحادیه و برگزاری دوره‌های آموزشی فقه بازار عمومی و تخصصی، از دیگر اقدامات در دستور کار است.

وی تدوین و اجرای طرح استاد شاگردی با هدف آموزش نسل جوان را یکی از اقدامات ابتکاری بسیج اصناف در استان یزد دانست و بیان کرد: این مهم با مشارکت تمام اقشار در حال اجراست.

سرهنگ اسلامی در پایان با بیان این‌که ۱۴ گروه جهادی در قالب بسیج اصناف استان یزد فعالیت دارند، گفت: شاگردان صنوف مختلف از امتیاز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.

«محسن محمدی پناه» مسئول فضای مجازی سازمان بسیج اصناف استان یزد، راه‌اندازی گروه جهادی فضای مجازی در بازار را از جمله اقدامات شاخص این سازمان در استان یزد دانست و بیان کرد: ارتباط مستمر بسیج اصناف با بازاریان از جمله مهمترین ویژگی فعالیت‌های انجام شده و در دستور کار است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار