ائتلاف سعودی ۱۹۴ بار آتش‌بس در یمن را نقض کرد

منابع یمنی گزارش دادند که ائتلاف متجاوز سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ بار آتش بس در یمن را نقض کرده است.
کد خبر: ۵۴۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 22August 2022

ائتلاف سعودی ۱۹۴ بار آتش‌بس در یمن را نقض کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ بار آتش بس در یمن را نقض کرده است.

موارد نقض آتش بس در یمن شامل یک مورد پرواز بالگرد‌های تهاجمی از نوع آپاچی بر فراز حریم هوایی منطقه حماد در استان نجران بوده است.

همچنین ائتلاف متجاوز سعودی ۳۹ بار آتش بس در یمن را از طریق پرواز هواپیما‌های شناسایی و پهپاد‌های تهاجمی در حریم هوایی استان‌های مأرب، صنعاء، عمران، تعز، حجة، الجوف، صعدة، الضالع، الحدیدة و دیگر مناطق مرزی نقض کرد.

مزدوران ائتلاف سعودی با انجام ۱۰۲ مورد عملیات تیراندازی در استان‌های مأرب، تعز، حجة، صعدة، الضالع، الحدیدة و دیگر نقاط مرزی نیز آتش بس را نقض کردند.

ائتلاف سعودی با انجام ۳۴ حمله توپخانه‌ای علیه استان‌های مأرب، صعدة، حجة، الحدیدة و دیگر نقاط مرزی طی ۲۴ ساعت اخیر آتش بس در یمن را نقض کردند.

دیگر موارد نقض آتش بس شامل حملات هوایی از طریق پهپاد‌های تهاجمی و حملات موشکی بوده است.

آتش بس در یمن در روز دوم آگوست جاری به مدت دو ماه دیگر تمدید شد، اما ائتلاف متجاوز سعودی همچنان با نقض مکرر این توافق، از اجرای بند‌ها و مفاد آتش بس که در زمینه کاهش محاصره همه جانبه مردم یمن است، خودداری می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها