مراسم تجلیل از «آزادگان» در نيروگاه شهید سلیمی نكا برگزار شد

به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در مراسمی از آزادگان بازنشسته نیروگاه شهید سلیمی نکا تجلیل شد.  
کد خبر: ۵۴۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ - 22August 2022

مراسم تجلیل از «آزادگان» در نيروگاه شهید سلیمی نكا برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در مراسمی که امروز برگزار شد از آزادگان بازنشسته نیروگاه شهید سلیمی نکا تجلیل به عمل آمد.  

«حسینعلی محمدی» امام جماعت نیروگاه، در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان، به بیان گوشه‌ای از خاطرات و استقامت و پایداری آزادگان سرافراز در شکنجه گاه‌های مخوف دشمن بعثی پرداخت.

محمدی، آزادگان را قهرمانانی توصیف کرد که در دوران اسارت صفحات زرین در تاریخ به جا گذاشتند و ادامه داد: آزادگان ما با اعتقاد به خدا و ریشه داشتن در معنویت حیثیت خودشان را به رخ جهانیان کشیدند و از ارزش‌ها و اهداف خودشان دفاع کردند.

امام جماعت نیروگاه شهید سلیمی نکا با بیان اینکه آزادگان با عشق و ارادت به امام و مسیری که برای اعتلای آن جان خویش را در کف اخلاص گذاشتند، سرافراز شدند، بیان داشت: به فرموده امام راحل (ره) با هیچ قلمی نمی‌شود عظمت این انسان‌های شریف را بیان کرد و به تصویر کشید و آن‌ها سرمایه‌های مهم انسانی این نظام هستندکه با افتخار برگشتند.       

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از «حسینعلی صمدی»، «علی کارگر دارابی» و «رمضان عموزاد مهدیرجی» از آزادگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار