فرمانده انتظامی استان همدان:

شعار سال در سایه امنیت و آرامش، تحقق می‌یابد

سردار «امیری» با بیان اینکه پشتیبانی از پلیس کمک به تحقق شعار سال در خصوص اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان است، گفت: شعار سال در سایه امنیت و آرامش، تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۵۴۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ - 22August 2022

رعایت تقوا، وجه مشترک همه خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان امروز (دوشنبه) در مراسم  تجلیل از خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهارداشت: وجه مشترک همه خبرنگاران، تقوا است و خبرنگاران باید مسائل و مشکلات را در خفا به مسئولان گوشزد کنند و خبرهای امیدبخش را در جامعه ترویج دهند.

وی با اشاره به ماموریت‌های فراوان نیروی انتظامی گفت: انتظار می رود خبرنگاران با هم‌افزایی، تعامل و اطلاع رسانی دقیق  در راستای ارتقای امنیت در جامعه، پلیس را یاری کنند.

سردار امیری بیان داشت: با توجه به تنوع ماموریت‌های پلیس، در همه مراسمات در روزهای عادی و تعطیلات در کنار مردم هستیم و در ماه محرم اقدامات موثری در تامین امنیت و تسهیل تردد هیئت‌های عزاداری انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: پشتیبانی از پلیس کمک به تحقق شعار سال در خصوص اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان است و به نوعی کمک به ناجا تقویت حوزه کار و تولید در جامعه را به دنبال خواهد داشت و شعار سال در سایه امنیت و آرامش، تحقق می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه جامعه است، افزود: پلیس ضمن حفظ اقتدار، برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند و در این خصوص هم لازم است رسانه‌ها، مطالبات مردمی از پلیس را انعکاس دهند تا متوجه نقاط ضعف و قوت شویم.

وی با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی بسیار برای پلیس اهمیت دارد، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی به طور قاطعانه برخورد می‌کند و  در طی این سال‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی عرصه را بر متخلفان تنگ کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها