رئیس بسیج رسانه استان فارس:

رسانه‌ها در کنار انتقاد سازنده، امیدآفرینی کنند

«رضایی» گفت: رسانه‌ها در کنار نقد سازنده، به انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی در سطح جامعه بپردازند.
کد خبر: ۵۴۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 22August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «هادی رضایی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شورای شهر و شهرداری که در مجموعه بین الحرمین شیراز برگزار شد داشت: رسانه‌ها در کنار نقد سازنده، به انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی در سطح جامعه بپردازند.

رضایی با بیان اینکه شورای شهر طبق قانون وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری را بر عهده دارد و رسانه‌ها وظیفه نظارت بر عملکرد هر دو نهاد یعنی شهرداری و شورای شهر را بر عهده دارندخاطرنشان کرد: به همین دلیل اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در این پارلمان شهری باید عملکرد خود را در معرض دید رسانه‌ها قرار بدهند تا مردم به صورت شفاف شاهد عملکرد شورا باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس خاطرنشان کرد: رسانه‌‎ها امین و چشم و گوش مردم هستند و کمترین توقع مردم از آنها این است که صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

رضایی با بیان اینکه نگاه بسیج رسانه به رسانه‌ها بدون در نظر گرفتن سلایق و علایق جناحی است خاطرنشان کرد: دیدگاه ما در این سازمان بر این اساس است که  تمام افراد فعال در رسانه‌های دارای مجوز که در چارچوب نظام و قانون اساسی با هدف پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران قلم می‌زنند دلسوز نظام هستند و انتقاداتشان نیز با هدف سازندگی و بهبود اوضاع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار