فرماندار ساری عنوان کرد؛

بهره‌برداری از ۲۱۱ پروژه عمرانی، خدماتی در هفته دولت در ساری

«نوبخت» گفت: ۲۱۱ پروژه عمرانی، خدماتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان در ساری به بهره‌برداری می‌رسد،
کد خبر: ۵۴۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ - 22August 2022

بهره‌برداری از ۲۱۱ پروژه عمرانی، خدماتی در هفته دولت در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با اشاره به اینکه جامعه اسلامی پویا و زنده است و در راه تکامل هیچ‌گاه از حرکت باز نمی‌ایستد، اظهار داشت: نظام اندیشگی شهیدان رجایی و باهنر، جامعه زنده‌ی به دور از رفتار‌های نمایشی و تبعیت محض از ولایت بود.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه به دنبال تغییر، تحول، امیدآفرینی، خدمت و آبادانی به نفع مردم هستیم، گفت: اندیشه انقلابی با بهره‌مندی از عقلانیت و تجربه، ما را به سمت توسعه سوق خواهد داد.

نوبخت با اعلام اینکه فرمانداری شهرستان ساری، نبین و نشنو نیست، تصریح کرد: بنا داریم گوش شنوا و چشم بینای تمام اقشار در ساری باشیم.

وی با اعلام اینکه ۲۱۱ پروژه عمرانی، خدماتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان در مرکز استان مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: این پروژه‌ها که توسط ۲۳ دستگاه اجرایی و بخش خصوصی به افتتاح خواهد رسید از ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبار ملی، ۲۸ میلیاردتومان اعتبار استانی، ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۲۴۶ میلیارد تومان آورده بخش خصوصی بهره‌مند شده‌اند.

نوبخت با بیان اینکه از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان ساری ۱۰۵۱ شغل ایجاد شده‌است، تصریح کرد: ۳۸۴ واحد مسکن مهر و ۷ واحد مسکن محرومان در این هفته در اختیار مالکان قرار داده می‌شود و همچنین کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه با اعتبار ۳۲۳ میلیارد تومان متعلق به مخابرات، آبفا، بسیج سازندگی، کمیته‌امداد و راه و شهرسازی، در هفته دولت انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون از ۲ هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری ۳۱۰ میلیارد تومان دریافت شده است، تصریح کرد: اعتبار کمیته برنامه‌ریزی امسال ۱۷۳ میلیارد تومان برای ۳۱۸ پروژه در قالب ۳۹ دستگاه اجرایی و با رشدی ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار