معاون هماهنگ کننده ارتش:

تنوع محصولات دفاعی، ایران را به قدرت تأثیرگذار منطقه تبدیل کرد

امیر دریادار سیاری گفت: تنوع محصولات دفاعی زمین‌پایه، هواپایه، دریاپایه، موشکی و خصوصاً پهپادی ایران، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را به لنگر ثبات و قدرت تأثیرگذار منطقه تبدیل کرده است.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 22August 2022

تنوع محصولات دفاعی، ایران را به قدرت ثاثیرگذار منطقه تبدیل کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، با صدور پیامی به امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، روز صنعت دفاعی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمد رضا قرایی آشتیانی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرارسیدن روز صنعت دفاعی را به جنابعالی، دانشمندان، متخصصان، مهندسان و دست اندرکاران صنعت دفاعی کشور تبریک عرض می‌کنم. در عرصه پیشرفت‌های شتابان فناوری دفاعی و تأثیر شگرف آن در جهان امروز، وجه ممتاز موفقیت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، خوداتکایی و توانمندی تولید تمام تجهیزات دفاعی در داخل کشور بوده است. این روحیه خودباوری برگرفته از روح و منش انقلابی فرزندان مخلص میهن، تربیت‌یافتگان مکتب سرخ عاشورا و یاوران صدیق امامین انقلاب در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بوده است.

امروز دشمنان به ناتوانی‌ها و نگرانی‌هایشان در برابر توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و درک کرده‌اند که زنجیره تولید قدرت در ایران اسلامی، از ایده تا اجرا به همت متخصصان و سربازان مخلص نظام، بدون وابستگی به بیگانگان استقرار و انسجام یافته است. تا جایی که علاوه بر صلابت و سیادت نظامی کشور، چشم امید ملت‌های مستضعف و استکبارستیزان جهان به دستاورد‌های دفاعی دانش بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران است و محصول اراده و دانش متخصصان داخلی با نام و نشان پرافتخار «ایرانی» در عرصه جهانی معرفی می‌شود.

نیرو‌های فرامنطقه‌ای نیز تراز واقعی قدرت تولید شده در ایران اسلامی را به خوبی درک کرده اند که در هر حرکت و رزمایشی از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح، هزاران کیلومتر از منطقه فاصله می‌گیرند.

شکوه بالندگی صنعت دفاعی کشور در این است که به همت متخصصان داخلی و به تبرک انفاس شهدای عرصه دفاع، فناوری‌ها و سامانه‌های دفاعی متناسب با پیشرفت‌های نظامی جهان، رشد و توسعه می‌یابد و نیاز دفاعی متناسب با دکترین دفاعی کشور و متناسب با اقلیم و مناطق احتمالی نبرد تولید و تأمین می‌شود. تنوع محصولات دفاعی زمین‌پایه، هواپایه، دریاپایه، موشکی و خصوصاً پهپادی ایران، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به لنگر ثبات و قدرت تأثیر گذار منطقه کرده است.

امید است در مجموعه وزین و پرتلاش وزارت دفاع و سایر ارکان پیشرفت علمی و فناورانه کشور، شاهد پیشرفت‌های روزافزون و در خور شأن اقتدار نظام اسلامی و نیرو‌های مسلح منتظر و متعهد به خدمت در رکاب حضرت ولی عصر (عج) تحت هدایت و فرماندهی داهیانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز مد ظله العالی باشیم.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار