دومین جلسه کمیته بانوان ستاد اربعین آذربایجان غربی برگزار شد

دومین جلسه ستاد هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی «خانواده و بانوان» استان آذربایجان غربی امروز با حضور اعضای این کمیته در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ - 22August 2022

دومین جلسه کمیته بانوان ستاد اربعین آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه،  دومین جلسه ستاد هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی «خانواده و بانوان» استان آذربایجان غربی امروز (دوشنبه) با حضور «لیلا سپهری» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های بانوان در دفاع مقدس آذربایجان غربی، حجت الاسلام «اسد میرزایی» مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان، «نیره الهامی» مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی و جمعی از اعضای این کمیته در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام «میرزایی» در این جلسه اظهار داشت:  قیام امام حسین (ع) محدود به یک زمان خاص نیست و نهضت عاشورا مکتبی است که تا یوم القیامت فراموش نخواهد شد.

وی پیاده روی اربعین را گامی در راستای زنده نگه داشتن نهضت حسینی دانست و گفت: در همین عرصه امسال توفیقی حاصل شده است که در استان آذربایجان غربی نیز در خدمت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان از برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی برای زائرین در شهرستان پیرانشهر و مرزتمرچین خبر داد و افزود: حضور مبلغین در موکب ها و ایستگاه های صلواتی در طول مسیر برای انجام فریضه جهاد تبیین از ضرورت های مهمی است که موکب داران و برپاکنندگان ایستگاه های صلواتی حتما باید به آن توجه داشته باشند.

«نیره الهامی» مدیرکل اموربانوان استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال اولین سالی است که توفیق میزبانی زائرین اربعین در استان آذربایجان غربی را داریم که امیدواریم با تلاش کمیته ها و ستادهای اربعین استان خدمات مطلبوبی را برای زائرین ارائه دهیم.

وی بر لزوم معرفی شهدای استان در این حرکت عظیم فرهنگی تاکید کرد و گفت: حضور مبلغین بهترین ظرفیت برای معرفی و ترویج سیره شهدا برای زائرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار