تجلیل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از خبرنگاران

در نشستی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهریز و جانشین فرمانده سپاه مهریز از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج و دفاع مقدس تجلیل شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ - 22August 2022

تجلیل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از خبرنگارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در نشستی با حضور  سرهنگ «علی فاتحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، حجت الاسلام «کریمی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهریز و سرهنگ «حمید فرهمند» جانشین فرمانده سپاه مهریز از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج و دفاع مقدس تجلیل شد.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی، مهمترین رسالت خبرنگاران را در برهه کنونی جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: خبرنگاران باید با تهیه ارسال گزارشات، خدمات نظام و ادارات در جنگ ترکیبی و شناختی فعالیت خود را انجام دهند و فعالیت‌های بسیار خوبی توسط خبرنگاران در این شهرستان انجام شده است.

سرهنگ فاتحی فرمانده سپاه مهریز نیز با بیان اینکه ما بدهکار خبرنگاران هستیم بیان کرد: خبرنگاران بایستی بر اساس واقعیات و شرایط خبر‌های درست را تهیه کنند و مطالبات بر حق مردم را منعکس کنند.

وی با بیان اینکه جای یک مجموعه خبری که همه اخبار شهرستان را پوشش دهد خالی است گفت: باید فعالبت خبرنگاران در فضای مجازی برای انعکاس اخبار شهرستان بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

سرهنگ فرهمند نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تعهد و تخصص باید مد نظر خبرنگاران باشد و با سلاح قلم و دوربین و با رعایت انصاف و گذشت اخبار را به گوش مردم برسانند و شفاف‌سازی و امیدآفرینی را در جامعه انعکاس دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار