نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

گفتمان تمدن‌سازی در میان مردم «محله دوهزار» ارزشمند است

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: مسائل و مشکلاتی که در این دیدار مطرح شد را از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهم کرد و سعی می‌کنم مشکلات محله را آرام آرام حل کنم.
کد خبر: ۵۴۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 22August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امشب در دیدار با جمعی از مردم محله دوهزار بندرعباس که در مسجد محمدیه و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهردار بندرعباس برگزار شد، با اشاره به شهادت امام سجاد (ع)، اظهار داشت: جهاد تبیین امام سجاد تبیین حقایق عاشورا بود.

وی، با ذکر این نکته که پس از شهادت امام حسین (ع) جهان اسلام شرایط خاصی را تجربه می‌کرد، مطرح کرد: امام سجاد پس از شهادت امام حسین (ع) باید برای پر کردن خلاءهای موجود کادر سازی می‌کردند به همین جهت به دعا به عنوان ابزار کادرسازی روی آورد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که حضور در جمع مردم محله دوهزار یک نشاطی را برای من ایجاد کرد، عنوان کرد: محله دوهزار گنج‌هایی را در خود قرار داده است. افرادی وجود دارند که چندین هزار کتاب خوانده‌اند و یا چندین هزار شعر حفظ هستند و سروده‌اند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با بیان این نکته که باید روی مشکلات بافت فرسوده محله دوهزار فکر شود، ابراز کرد: اقدامات تحولی باید از محله‌هایی مانند دوهزار آعاز شود و سرمنشاء تحول باشد.

وی، دغدغه تمدنی مردم دوهزار را بسیار ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حضرت آقا است و وجود چنین گفتمانی در میان مردم این محله نشان دهنده این است که مردم درد دین و انسانیت را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که در این دیدار مطرح شد را از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهم کرد و سعی می‌کنم مشکلات محله را آرام آرام حل کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار