نماینده مردم تهران در مجلس:

دولت حل مشکلات مردم را به مذاکرات گره نمی‌زند/ روند صعودی تورم مهار شده است

یزدی‌خواه با بیان اینکه روند صعودی تورم مهار شده است، گفت: دولت قفل صادرات کالا‌های ایرانی را با تعامل با کشور‌های همسایه و منطقه، پیوستن به پیمان‌های منطقه‌ای و کنار گذاشتن دلار از مذاکرات تجاری و ارزی با کشور‌های مختلف، باز کرده است.
کد خبر: ۵۴۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 23August 2022

دولت حل مشکلات مردم را به مذاکرات گره نزده نمی‌زند/ روند صعودی تورم مهار شده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید علی یزدی‌خواه» عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه عدم برداشت از صندوق ذخیره ارزی، صندوق توسعه ملی، عدم استقراض از بانک مرکزی، عدم افزایش پایه پولی و پرداخت بدهی‌های وحشتناکی که دولت قبل ایجاد کرده بود را کارنامه بسیار درخشانی دولت سیزدهم در یک سال اخیر خواند و اظهار داشت: در سایه این اقدامات صحیح روند صعودی تورم مهار شده و بازار به ثبات نسبی رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه دولت، کارنامه بسیار موفقی است، اظهار داشت: جهت‌گیری دولت در توجه به محرومین و اقشار آسیب پذیر، نمره قابل قبولی می‌گیرد. دولت به دلیل محدودیت منابع که در اختیار داشته است نتوانسته اقشار ضعیف و محروم را آنطور که شایسته است مورد پشتیبانی قرار دهد، اما امیدورایم این هدف مهم در سه سال آینده محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم را به مذاکرات وین گره نزده است، اظهار داشت: دولت قفل صادرات کالا‌های ایرانی را با تعامل با کشور‌های همسایه و منطقه، پیوستن به پیمان‌های منطقه‌ای و کنار گذاشتن دلار از مذاکرات تجاری و ارزی با کشور‌های مختلف، باز کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور در یک سال اول دولت به ۳۱ استان کشور علیرغم همه مشکلات سرکشی کرده است و عملکرد خود را در معرض به نقد نخبگان استان قرار داده است.

یزدی‌خواه با بیان اینکه مردم احساس می‌کنند که رئیس جمهور در کنار آن‌ها است، ادامه داد: رئیس‌جمهور در آخرین سفر به کرمان در طوفان شن و گرد و غبار در کنار مردم حضور یافت و با مردم ابراز همدردی کرد، این نوع رفتار در دولت گذشته در ادبیات و رفتار مسئولان کشوری کمتر دیده می‌شد.

وی اظهار داشت: طی یک سال اخیر در هر حادثه غیرمترقبه که در کشور رخ داده است شخص رئیس جمهور یا وزرا حضور یافتند که این اقدامات از حرکت‌های زیبا و قابل ستایش از دولت سیزدهم است.

یزدی خواه در مورد برخی مشکلات اقتصادی گفت: کشور ما در ۴۳ سال اخیر با تحریم‌های ظالمانه غرب و آمریکا روبرو بوده است اگر مشکلات تحریم‌ها وجود نداشت، عملکرد دولت بسیار شایسته‌تر بود. مجلس در مجموع معتقد است که عملکرد دولت و وزرا عملکرد قابل قبولی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار