فرمانده نیروی پدافند هوایی «روز پزشک» را تبریک گفت

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ - 23August 2022

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش روز «پزشک» را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت روز پزشک، پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من اسمه دوا و ذکره شفاء

حضور پرشور و ارزنده جامعه پزشکی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان از دوران پر افتخار دفاع مقدس گرفته تا دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و نیز سایر عرصه‌ها از چشم‌های بینای کسی پوشیده نیست.

همواره نقش خطیر، برجسته و اثرگذار طبیبان در مسیر پیشرفت و شکوفایی دانش بشری ممتاز و چشمگیر است و بار‌ها پیشتازی بی‌ادعا، تلاش بی‌منت و نیز ایثارگری‌های شبانه‌روزی کادر درمان موجب خلق حماسه‌های بی‌بدیلی در تاریخ این مرز و بوم شده است.

تلاش‌های بی‌وقفه و اثرگذار همکاران ارجمندم در مجموعه اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش در کنار سایر نهاد‌های مردم‌یار، شعار ارتش فدای ملت را تجلی بخشیده و موجب ثبت برگ‌های زرینی در دفتر خدمت‌های خالصانه ارتش مردمی و غیور کشورمان شده است.

اینجانب یکم شهریورماه زادروز حکیم بوعلی سینا دانشمند و طبیب برجسته نام‌دار ایرانی به عنوان روز پزشک و نیز پنجم شهریور ماه زادروز زکریای رازی به عنوان روز داروساز را به جامعه فرهیخته و خدوم پزشکی به‌ویژه پزشکان و داروسازان ارجمند و متعهد عرصه سلامت در نیرو‌های مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روزافزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار