پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی درگذشت برادر شهیدان «کریم‌بخش»

سرهنگ «حبیبی» با صدور پیامی درگذشت برادر شهیدان داود، حمزه و مسلم کریم‌بخش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ - 23August 2022

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی درگذشت برادر شهیدان «کریم بخش»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت درگذشت آزاده سرافراز «اصغر کریم‌بخش» برادر شهیدان داود، حمزه و مسلم کریم‌بخش پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

«مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

درود خدا بر دلاورمردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند. خبر درگذشت آزاده سرافراز «حاج اصغر کریم‌بخش» برادر شهیدان (داود، حمزه، مسلم کریم‌بخش) پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد. سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی و دوران سخت اسارت در این راه مقدس نام خود را در جرگه مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

رحلت این رزمنده وآزاده قهرمان را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان گیلان و شهرستان انزلی تسلیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای عموم بازماندگان، و همرزمان و ایثارگران صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها