مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

روز پزشک بر پیشانی شکوه و افتخار کشور می‌درخشد

سرهنگ «حبیبی» در پیامی با تبریک فرارسیدن روز پزشک تأکید کرد: روز پزشک همواره بر پیشانی شکوه و افتخار این دیار کهن می‌درخشد.
کد خبر: ۵۴۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ - 23August 2022

روز پزشک همواره بر پیشانی شکوه و افتخار این دیار کهن می‌درخشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت فرارسیدن روز پزشک پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره مائده آیه۳۲)

به پاس قدردانی از زحمات بی شائبه پزشکان، زادروز حکیم پرفروغ و سرشناس ایرانی «شیخ الرئیس ابوعلی سینا» به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است.

این روز یادآور خدمات و تلاش‌های ارزنده، ایثارگرانه پزشکانی است که وجودشان بسیار ارزشمند و تضمین‌کننده سلامت جامعه می‌باشد؛ قشر شریفی که نام آن‌ها همواره بر پیشانی شکوه و افتخار این دیار کهن می‌درخشد و با تکیه بر روح بلند انسانی و در سایه لطف پروردگار متعال، سلامت جسم و روح و امید به زندگی را به بیماران خویش ارزانی می‌دارند.

اینجانب فرارسیدن «روز پزشک» را به همه پزشکان فرهیخته، پیراپزشکان و خانواده بزرگ جامعه سلامت به‌ویژه پزشکان و امدادگران دوران دفاع مقدس کشور و استان عزیز گیلان تبریک عرض نموده و با تقدیر و سپاس فراوان از زحمات و تلاش‌های ایثارگونه و جهادی فراموش‌نشدنی دوران سخت بیماری کرونایی و مبارزه با این ویروس منحوس و با ادای احترام و نثار صلوات و درود به ارواح مطهر پزشکان و پرستاران فقیدی که در این راه، ایثارگرانه جان خود را تقدیم نمودند، بی شک مساعی ارزشمند، تلاش و مجاهدت شما عزیزان در خط مقدم خدمت‌رسانی، در پیشگاه خداوند متعال ارزش والا و پاداشی عظیم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار