مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی سازمان بسیج کشور:

بیش از ۲ هزار هکتار اراضی کشور زیر ساخت مسکن ملی قرار می‌گیرد

«حبیب‌زاده» گفت: بیش از ۲ هزار هکتار اراضی در سراسر کشور زیر ساخت مسکن ملی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ - 23August 2022

بیش از ۲ هزار هکتار اراضی کشور زیر ساخت مسکن ملی قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای تسهیل و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران مابین سپاه کربلا، موسسه مسکن و عمران اجتماعی سازمان بسیج کشور و اداره کل راه و شهرسازی مازندران منعقد و امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری، به همت و پیگیری سپاه کربلا و با حضور سردار مسلمی، مهندس حبیب‌زاده مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و «سید محمد نظری» مدیر کل راه و شهرسازی استان، در راستای بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در فراهم سازی و آماده سازی زمین‌ها و نیز تسریع در احداث و اتمام مسکن ملی منعقد شده است.

«مجتبی حبیب‌زاده» مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی سازمان بسیج کشور در حاشیه این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: موضوع تفاعم‌نامه که امروز در مازندران فی‌مابین سپاه کربلا و اداره کل راه و شهرسازی و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج به تفاهمی که در کلان بین بسیج و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر کمک بسیج به دولت در طرح بزرگ نهضت ملی منعقد شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دغدغه اصلی مردم موضوع مسکن است و نیاز است که همه گروه‌ها به کمک دولت بیایند تا این دغدغه مهم تا حدی رفع بشود بسیج و سپاه به کمک دولت آمدند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه در استان فارس میزان ۵۲۰ هکتار تفاهم انجام شده است، تصریح کرد: در مازندران نیز به میزان ۳۰۰ هکتار بحث شهرک سازی و آماده سازی شده است و این طرح بزرگ در حال انعقاد تفاهم است که از فردا و به سرعت ماشین آلات به سمت استان گسیل خواهد شد و در این طرح بزرگ کمک می‌کنیم تا مردم استان سریعتر خانه‌دار و صاحب مسکن بشوند.

وی اظهار داشت: از مجموعه بسیج و سپاه انتظار است با ورود تیم‌های جهادی و هسته‌های توانمند بسیجی و توان ماشین آلاتی که مجموعه بنیاد تعاون بسیج و موسسه مسکن عمران اجتماعی دارد کار را به صورت جهادی و شبانه روزی انجام دهند و در استان نیز همه عزیران کمک کنند کار‌ها تسهیل و موانع برداشته شود تا گام بزرگی برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه این حرکت در استان‌های فارس، مازندران، سمنان، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی آغاز و در زنجان نیز مذاکرات اولیه آغاز شده است، افزود: بالغ بر ۲ هزار هکتار در سراسر کشور در حال مذاکره هستیم و در استان فارس نهایی شد و امروز مازندران را هم نهایی کردیم و تا دو سه هفته آینده مابقی استان‌ها فعال خواهد شد.

وی بیان داشت: بواسطه امضای این تفاهم به سرعت ماشین آلات اعزام و تیم‌ها مستقر شدند و همه توان‌مان را برای استفاده از ظرفیت بومی گذاشتیم تا جوانان منطقه مشغول بکار بشوند و با دغدغه‌ای که مردم دارند به کار سرعت بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار