فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

ورود بسیج به اجرای مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان مازندرانی

سردار «مسلمی» گفت: با ورود بسیج به اجرای طرح مسکن ملی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری زمینه تأمین مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان استان مازندران فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 23August 2022

ورود بسیج به اجرای مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان مازندرانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای تسهیل و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران مابین سپاه کربلا، موسسه مسکن و عمران اجتماعی سازمان بسیج کشور و اداره کل راه و شهرسازی مازندران منعقد و امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری، به همت و پیگیری سپاه کربلا و با حضور سردار مسلمی، مهندس حبیب زاده مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان، در راستای بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در فراهم سازی و آماده سازی زمین‌ها و نیز تسریع در احداث و اتمام مسکن ملی منعقد شده است.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور آماده سازی بستر و مقدمات اجرای مسکن ملی برای نیازمندان استان تفاهم نامه‌ای بین موسسه مسکن عمران اجتماعی و اداره کل مسکن و شهرسازی برای فراهم کردن مقدمات پروژه‌های مسکن اجتماعی در استان امضاء شد.

وی افزود: با ورود بسیج به این کار، از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری زمینه تأمین مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان استان فراهم خواهد شد.

سردار مسلمی بیان داشت: ما هم در استان مازندران بواسطه خدمتگذاری به مردم در صدد هستیم با کمک به موسسه مسکن عمران اجتماعی زمینه فعالیت بهتر و موثرتر و کارآمدتر در استان فراهم شود تا هرچه زودتر این خانه‌ها آماده و به دست نیازمندان وافعی برسد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مسکن اجتماعی یکی از موسسات وابسته به بنیاد تعاون بسیج است، گفت: ما هم بحث تسهیل‌کنندگی حضور این موسسه را بر عهده داریم و هم روابط اجتماعی درست و منطقی را برای آن‌ها فراهم می‌کنیم.

سردار مسلمی گفت: بخشی از پروژه‌های ساخت مسکن نیازمندان چیزی ذر حدود ۷۴۶ واحد از این مسکن به عهده بسیج سازندگی استان است که بتوانیم با فراهم کردن این کار در اسرع وقت ساخت مسکن ملی را در استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها