کارشناس مسائل بین‌الملل:

جبهه مقاومت با تفکر عاشورایی پیروزی‌های بزرگی در منطقه کسب کرده است

اکبری گفت: امروز جبهه مقاومت در امتداد دفاع مقدس است که توانسته با تفکر عاشورایی پیروزی‌های بزرگی در منطقه کسب کنند.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ - 23August 2022
جبهه مقاومت با تفکر عاشورایی پیروزی های بزرگی در منطقه کسب کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «حسین اکبری» کارشناس مسائل بین‌الملل امروز در یادواره شهدای استان مرکزی در دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: در دفاع مقدس ملت ایران در یک شرایط کاملا نابرابر و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کردند و آن هم متکی به یک اصل پیروی از امام وقت بود و مقاومت کردیم و خداوند نتیجه آن را عنایت کرد.
 
وی افزود: حزب الله لبنان با تاسی از انقلاب اسلامی پیروزی های بزرگی به دست آورد و این نتیجه اعتماد به نصرت الهی است و اسرائیل با قدرت حزب الله تحقیر شد و در بدترین شرایط ممکن در حال دست و پا زدن است.
 
اکبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیاگر دین اسلام بود، گفت: به برکت انقلاب اسلامی جبهه استکبار به سردمداری آمریکا امروز در شدیدترین وضعیت انفعالی در منطقه به سر می برد و آمریکا در طی چندین سال گذشته در تقابل با جبهه مقاومت همواره شکست خورده و حتی یک مورد از پیروزی آمریکا وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: پاسداران در لباسی که معطر به خون شهدا و شهادت است به دنبال عملیاتی کردن فرمان ولایت هستند و در این مسیر زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرده اند و این بزرگترین توفیق است که پاسداران خود را در معرض جهاد و شهادت قرار داده اند.
 
کارشناس مسائل بین‌الملل اضافه کرد: شهدا در طول تاریخ با اهدای جان خود موجب بقای اسلام و مکتب اسلام ناب محمدی شدند و در انقلاب اسلامی مجاهدت شهدا موجب تثبیت انقلاب اسلامی شد و این عزیزان در جنگ تحمیلی زمانی وارد دفاع از ارزش های اسلامی شدند که شرایط همچون عاشورایی بود و شهدا کار عاشورایی کردند.
 
وی بیان کرد: شهدا و رزمندگان با نگاه عاشورایی و حسینی حماسه دفاع مقدس که اوج دفاع از ارزش های اسلامی در آن اتفاق افتاد را رقم زدند و امروز جبهه مقاومت در امتداد دفاع مقدس است که توانسته با تفکر عاشورایی پیروزی های بزرگی در منطقه کسب کنند.
 
اکبری تاکید کرد: نقش آفرینی جبهه مقاومت در منطقه با تاسی از فرهنگ عاشورا تمام هم پیمانان کفر و استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار را به زانو درآورده و حماسه آفرینی جبهه مقاومت لشکریان یزید را با شکست جدی مواجه کرده است.
 
کارشناس مسائل بین‌الملل خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا در اوج اقتدار قرار دارد و جهان اسلام با محوريت انقلاب اسلامي و الگو گيري از تفكر امام خمینی(ره) توانست توطئه های دشمنان را خنثي كند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار