مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

رسانه‌های داخلی در مقابله با فضاسازی رسانه‌های معاند، فعالانه‌تر عمل کنند

سرهنگ «حبیبی» گفت: رسانه‌های کشور با درک صحیح از شرایط موجود، در کنار نقد سازنده که موجب بالندگی دولت خواهد شد، دستاورد‌ها و خدمات ارزنده دولت مردمی را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌های معاند، فعالانه‌تر و سریعتر عمل کنند.
کد خبر: ۵۴۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ - 23August 2022

رسانه‌های داخلی در مقابله با فضاسازی رسانه‌های معاند، فعالانه‌تر عمل کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«هیچ دولتی بدون کمک وهمیاری مردم نمی‌تواند موفق شود.»

مقام معظم رهبری

روز‌های نخست شهریور ماه هر سال یادآور تلاش و ایثار بزرگ مردانی است که نمونه‌های عینی و حقیقی خدمتگزاران صادق مردم هستند. شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران اندک حضور خود در راس دولت جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ، الگوی خدمت خالصانه وصادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جاودانه ساختند.

شهیدان رجایی وباهنر، با تاسی از پیامبر بزگوار اسلام (ص) و اهل بیت (ع)، شیوه حکومتی امیرالمومنین امام علی (ع) را با پیروی ازرهنمود‌های گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) چراغ راه خود قرار دادند تا نمونه یک دولت اسلامی که مردم را، ولی نعمت خود می‌داند و در راه خدمت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد را به جهانیان نشان دهند.

در طول ۴۳ سال که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، درطول چهاردهه گذشته، تشکیل دولت ها، تبلورمردم سالاری دینی، انگیزه و خواست مردم از پشتوانه دینی و اعتقادی برخوردار بوده که این دو ویژگی مهم موجب شده تا دولت‌ها در راه خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

هفته دولت هرسال فرصت مناسبی است تا دولتمردان صادقانه با مردم سخن بگویند و ضمن بیان مشکلات، اقدامات و دستاورد‌هایی که دولت برای رفع مشکلات و رفاه و آسایش بیشتر مردم داشته است را بازگو کنند و در واقع هفته دولت سال ۱۴۰۱، نماد تجلی دولت انقلابی و مردمی است تا در این هفته مردم و مسئولان وحدت و انسجام خود در رسیدن به رشد تعالی کشور را به نمایش بگذارند.

رسانه‌های کشور هم با درک صحیح از شرایط موجود، در کنار نقد سازنده که موجب بالندگی دولت خواهد شد، دستاورد‌ها و خدمات ارزنده دولت مردمی را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌های معاند، فعالانه‌تر و سریعتر عمل کنند و به سهم خود بارعایت انصاف وخدامحوری، درکنار دولت در عبور دادن کشور از مشکلات اقتصادی باشند.

این ایام با دومین سال دولت مردمی و انقلابی با رای و اراده مردم مصادف شده است. دولتی که در طول دو سال گذشته با ملاک قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش دارد تا ضمن پایبندی به آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب اسلامی، فسادستیزی وخدمت صادقانه و بی منت به مردم وحل مشکلات اقتصادی با طرح توزیع عادلانه ثروت و خلق رشد اقتصادی قوی و با ثبات با تاکید به ظرفت‌ها وتوانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های بی نظیرجوانان، شاهد رفاه و معیشت آحاد جامعه در آینده نزدیک باشیم.

در پایان ضمن گرامیداشت هفته دولت، برای همه خدمتگزان صدیق به نظام مقدس اسلامی، مسئولین ومدیران دولت مردمی آیت الله رئیسی آرزوی توفیق و سربلندی مسالت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار