فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:

دشمن پس از ناکامی در حوزه نظامی، به عرصه جنگ نرم و فضای مجازی ورود کرده است

سردار شاهوارپور گفت: دشمنان در عرصه زمینی، هشت سال جنگ را بر کشور تحمیل کردند اما اراده قوی و ایمان بالای جوانان مانع شکست ایران شد، بنابراین دشمن به عرصه جنگ نرم و فضای مجازی ورود کرد.
کد خبر: ۵۴۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ - 24August 2022

دشمن پس از ناکامی در حوزه نظامی، به عرصه جنگ نرم و فضای مجازی ورود کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان امروز در جشنواره مالک اشتر ناحیه امام علی(ع) اهواز اظهار داشت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مسایل و چالش‌های این استان برطرف شود.

وی افزود: این قرارگاه ها باهمراهی و مشارکت مردم در بخش های عمرانی، زیرساختی، رفاهی و فرهنگی با اهداف مشخص فعال هستند و تاکنون گام های بلندی برای بهبود معیشت، اشتغال و محرومیت زدایی در این استان برداشته‌اند.

سردار شاهوارپور در ادامه به تشریح توطئه های دشمنان نظام در ابعاد مختلف پرداخت و گفت: امروزه عرصه اجتماعی یکی از عرصه‌هایی است که دشمن روی آن کار می‌کند و با کشور ایران از طریق آن می‌جنگد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به تغییرعرصه‌های دشمنان برای مبارزه با ایران متذکر شد: دشمنان در عرصه زمینی، هشت سال جنگ را بر کشور تحمیل کردند اما اراده قوی و ایمان بالای جوانان مانع شکست ایران شد، بنابراین دشمن به عرصه جنگ نرم و فضای مجازی ورود کرد.

وی به سرمایه گذاری دشمن در عرصه‌های دیگر نیز اشاره کرد و گفت: دشمن ۱۴۴ میلیون دلار در شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه کرد تا بتواند روی اعتقادات مردم تاثیر بگذارد.

سردار شاهوارپور یادآور شد: در هر شهرستان خوزستان چهار گردان در راستای توانمندسازی دفاعی و قدرتی مجهز شدند.

در این جشنواره که شماری از مسئولان اجرایی استان و فرماندهان ارشد سپاه حضر ولی عصر(ع) حضور داشتند از بسیجیان نمونه در سطح پایگاه و حوزه شهرستان اهواز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار