جانباز «ایلانلو» به خیل همرزمان شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد «ایلانلو» از یادگاران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، پس از تحمل سال‌ها رنج و درد مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۴۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 24August 2022

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «حاج محسن ایلانلو» به خیل همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محسن ایلانلو» از یادگاران و جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس، پس از تحمل سال‌ها رنج و درد مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر این شهید با بدرقه همرزمان و مردم شهیدپرور بخش حسن‌آباد فشافویه تشییع و در آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) زیوان به خاک سپرده شد. طبق وصیت شهید برای اهدای اعضای بدن، بعد از شهادت قرنیه چشمش اهدا شد.

«عبدالله مرتضوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی عروج این جانباز صبور دوران دفاع مقدس را به بیت معظم شهید و همه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفت.

شهید ایلانلو متولد سال ۱۳۴۴ در شهر ری تهران است که برای تدارکات در لباس خدمت سربازی‏، در سن ۲۰ سالگی به جبهه اعزام شد و سال ۱۳۶۶ در عملیات دهلران دست راستش از ناحیه مچ براثر برخورد با مین قطع شده بود. شهید اینانلو که جانباز شیمیایی بود، بر اثر اصابت ترکش به ناحیه شکم و دست راست هم دارای مجروحیت بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار