مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم:

تمامی اقشار جامعه مدیون شهدا هستند

«محبوبی» گفت: مردم در هر قشر و لباسی، خود را مدیون شهدا می‌دانند و هر وقت اسم شهدا می‌آید، به‌دنبال آن هستند تا به شهیدان ادای دین داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ - 24August 2022

تمامی اقشار جامعه مدیون شهدا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «حسن محبوبی» مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری قم، در حاشیه مراسم‌های مقدماتی یادواره جامع شهدای دهستان «نیزار» قم، اظهار داشت: تمامی یادواره‌های شهدا به کنگره ملی شهدای استان قم در ۲۶ آبان امسال متصل می‌شوند.

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری قم افزود: مردم در هر قشر و لباسی خود را مدیون شهدا می‌دانند؛ همه ما وقتی اسم شهدا می‌آید، یکی می‌شویم و دنبال این هستیم تا ادای دینی به آن‌ها داشته باشیم.

محبوبی با تأکید بر این که هدف ما از برگزاری آیین‌هایی درباره شهدا، ادامه دادن یاد و خاطره و راه آن‌هاست، گفت: کار‌های ما در مسیر گرامیداشت شهدا، صرفا انجام یک برنامه و فراموش شدن آن نیست؛ بلکه هدف ما این است که همیشه یاد شهدا و کنار خانواده‌ها و بازماندگان باشیم و با ترویج فرهنگ شهادت و ادامه دادن راه آن‌ها، این مهم را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به برگزاری دهمین یادواره شهدای دهستان «نیزار» قم، گفت: هر موقع در راستای گرامیداشت مقام و یاد شهدا گامی بر می‌داریم، می‌بینیم که مردم از ما جلوتر حرکت می‌کنند و در برابر آن‌ها احساس کوچک بودن می‌کنیم. در این سال‌ها که یادواره شهدای دهستان نیزار برگزار می‌شود، همواره شاهد حضور گسترده مردم و پای کار بودن آن‌ها هستیم.

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری قم تاکید کرد: همه مسئولان باید بدانند در چه جایگاهی نشسته‌اند، جایگاهی که برای تک‌تک آن خون شهیدی بر روی زمین ریخته است.

مراسم اختتامیه دهمین یادواره جامع شهدای دهستان نیزار در آخرین جمعه ماه محرم (چهارم شهریور)، با حضور خانواده شهدا، مسئولین و مردم، در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) واقع در جاده قدیم قم- اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار