رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌‎وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

دستگیری بیش از ۱۰۰ متهم درباره خرید و فروش دارو در فضای مجازی

سرهنگ گودرزی از دستگیری بیش از ۱۰۰ متهم از ابتدای سال در زمینه خرید و فروش دارو در فضای مجازی خبر داد و گفت: در طرح اخیر اقتدار بالغ بر ۴۰ هزار قلم داروی کمیاب، نایاب، تاریخ گذشته هستند کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۴۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۳ - 25August 2022

دستگیری بیش از ۱۰۰ متهم درباره خرید و فروش دارو در فضای مجازیسرهنگ «داوود معظمی گودرزی» رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره اقدامات این پلیس در فضای مجازی با فروشندگان دارو و محصولات بهداشتی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های پلیس برخورد با مسائلی است که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی ادامه داد: بحث فروش دارو در فضای مجازی یکی از اولویت‌های پلیس فتا است که با اقدامات شبانه‌روزی و مجدانه همکارانم توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهمان در این زمینه گت: در سال جاری بیش از ۱۰۰ نفر از متهمان در ارتباط با جرایم پزشکی و دارویی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: در طرح اقتدار که در روزهای گذشته برگزار شد بالغ بر ۴۰ هزار قلم داروی کمیاب، نایاب، تاریخ گذشته هستند کشف و ضبط شد و متهمانی در این رابطه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد هم به نوعی بازار سیاه در این خصوص در فضای مجازی ایجاد می کنند و همچنین مرتکب جرائمی مانند کلاهبرداری و ... می‌شوند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ تاکید کرد: موضوعاتی از این قبیل در اولویت پرونده‌های ما قرار دارد و با جدیت در این زمینه همکاران من تلاش می‌کنند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: مردم عزیز توجه کنند فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی محل مناسبی برای خرید و تهیه دارو نیست و بهتر است دارو را از مجاری تایید شده وزارت بهداشت تهیه کنند، چراکه بسیاری از جرائم در تعاقب همین موارد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار