فرماندار فامنین:

راه شهدا الگویی مناسب برای غنای فرهنگی جامعه است

«جلیلوند» گفت: راه و روش شهدا الگویی بسیار مناسب برای غنای فرهنگی جامعه و راه غلبه بر مشکلات است که باید مورد توجه همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 25August 2022

راه شهدا الگویی مناسب برای غنای فرهنگی جامعه است// عکس مناسب نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «صمد جلیلوند» فرماندار فامنین به همراه حجت الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان هفته دولت را با دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران آغاز کردند.

فرماندار شهرستان فامنین در این دیدارها اظهار داشت: شهدا و ایثارگران با اعتقاد قلبی و ایمان به خدا جانشان را برای دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌ و فدا کرده‌اند.

وی افزود: راه و روش شهدا الگویی بسیار مناسب برای غنای فرهنگی جامعه و راه غلبه بر مشکلات است که باید مورد توجه همه آحاد جامعه به ویژه مسئولین قرار گیرد.

 امام جمعه فامنین نیز در این دیدارها بیان داشت: عزت، اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی در سایه جان فشانی شهدا و آزادگان گرانقدر انقلاب و نظام اسلامی حاصل شده و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا باید در رأس سایر امور جامعه قرار گیرد.

در این دیدارها از خانواده‌های شهيدان «ناصری»، «فتحعلی هاشمی» و آقای «کاظمی» یکی از آزادگان شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها