بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت هفته دولت؛

مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی از اهداف اصلی شهدای انقلاب و دفاع مقدس است

‌اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و هفته دولت را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۴۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 25August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، ‌اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و خیل شهیدان گرانقدر دولت در عرصه‌های مختلف را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است؛

هفته دولت، یادآور تلاش ایثارگرانه، همت جهادی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است که در هشتم شهریور سال 1360 در آتش خشم و کینه مزدوران داخلی و حامیان خارجی آنها سوختند و نام و آوازه‌شان در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان خادمان صدیق و وفادار انقلاب به ثبت رسید.

شهدای انقلاب و حماسه آفرینان دفاع مقدس همواره در عرصه‌های عدالت‌خواهی، وفاداری به آرمان‌های اصیل انقلاب و امام ‌(ره)، محرومیت‌زدایی و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی را در سرلوحه کارهای خویش داشتند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ضمن تبریک این ایام به همه دولتمردان و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران، علی‌الخصوص ‌محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و مدیران انقلابی استان، بر خود لازم می‌داند در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا «مدظله العالی» برای امنیت، آرامش و آبادانی ایران عزیز و رفاه مردم صبور و همیشه در صحنه کشورمان همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها