رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

نمایشگاه اقتدار دفاعی، تبیین قدرت ایران در حوزه دفاعی است

حجت‌الاسلام‌ آقاجانپور گفت: در حالی که دشمن تلاش می‌کند دستاورد‌های انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد، نمایشگاه اقتدار دفاعی تبیین قدرت جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی است.
کد خبر: ۵۴۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 25August 2022

نمایشگاه اقتدار دفاعی، تبیین قدرت ایران در حوزه دفاعی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نمایندگان ولی فقیه و جمعی از روحانیون نیرو‌های مسلح از نمایشگاه اقتدار دفاعی ۱۴۰۱ که با شعار «صنعت دفاعی، دانش بنیان و اقتدار آفرین» برگزار شده است، بازدید کردند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمد‌حسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و جمعی از روحانیون نیرو‌های مسلح در این بازدید حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آقاجانپور نیز در این مراسم ضمن تبریک روز صنعت دفاعی به مدیران، نخبگان و کارکنان وزارت دفاع، رمز موفقیت این دستاورد‌های درخشان را مصداق قرار گرفتن تعهد در کنار تخصص دانست و اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور را محصول عمل خالصانه به رهنمود‌های ولایت مطلقه فقیه در نیرو‌های مسلح عنوان و بر لزوم معنویت افزایی نیرو‌های مسلح به عنوان بازوی معنوی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بر جهاد تبیین دارند، اظهار داشت: در میدان جنگی که دشمن با به کار گیری امپراطوری رسانه‌ای تلاش دارد دستاورد‌های انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد، این نمایشگاه به نوعی تبیین قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها