رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرکرد خبر داد؛

احداث ۵۰ هزار مسکن برای محرومان در سراسر کشور

سردار «سلیمانی» گفت: در محله نخست ۵۰ هزار مسکن برای محرومان در سراسر کشور احداث می‌شود البته این میزان مسکن می‌تواند تا ۲۰۰ هزار نیز افزایش پیدا کند و استان‌هایی که نسبت به بسترسازی اقدام کنند فرصت بهره‌برداری بیشتری کسب می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 25August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «غلامرضا سلیمانی»‌ رئیس سازمان بسیج مستضعفین  امروز ‌در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی در دولت سیزدهم برای استفاده از توان بسیج جهت توسعه و آبادانی کشور ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود و بنابراین لازم است از تمامی ظرفیت‌های کشور برای محرومیت‌زدایی در استان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مباحث اقتصاد مقاومتی توسط سازمان بسیج سازندگی دنبال می‌شود، ادامه داد: طرح آبرسانی به روستاها، احداث مسکن محرومان، اجرای طرح «آبخیز تا جالیز» از جمله برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه امام حسن مجتبی در راستای محرومیت‌زدایی است.

سلیمانی عنوان کرد: مقرر است در چهارمحال و بختیاری توجه ویژه‌ای درخصوص موضوعاتی همچون آبرسانی به روستاها، مسائل مربوط به آب زمین‌های زراعی و کشاورزی، ساخت مسکن برای محرومان، مباحث مربوط به مانع‌زدایی در صنعت و تمرکز بر بهره‌وری در محصولات کشاورزی با پشتیبانی سپاه پاسداران، تلاش‌های بسیج سازندگی و حمایت‌های سازمان بسیج مستضعفین صورت بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در محله نخست ۵۰ هزار مسکن برای محرومان در سراسر کشور احداث می‌شود البته این میزان مسکن می‌تواند تا ۲۰۰ هزار نیز افزایش پیدا کند و استان‌هایی که نسبت به بسترسازی اقدام کنند فرصت بهره‌برداری بیشتری کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جهاد آبرسانی در کشور آغاز شده است، تصریح کرد: اجرای طرح بهسازی جاده‌های روستایی و طرح «آبخیز تا جالیز» نیز جهت افزایش بهره‌وری در کشاورزی اجرا می‌شود و در این طرح‌ها حجم قابل توجهی از توان سپاه را به صحنه آورده می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اختصاص تعدادی ماشین‌آلات و تجهیزات به سازمان‌های بسیج سازندگی در استان‌ها، بیان داشت: سازمان بسیج مستضعفین برای محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری آمادگی کامل دارد که باید از این فرصت خدمت‌گذاری نهایت استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: سرچشمه منابعی که در چهارمحال و بختیاری مصرف می‌شود منابع دولتی است، اما از دستگاه‌ها و ظرفیت‌های سپاه در قرارگاه خاتم‌الانبیا، نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین و به ویژه نیروی انسانی جهادی سپاه و بسیج نیز استفاده خواهد شد و به همین دلیلی می‌توان گفت آورده بسیار قابل توجهی به این سرمایه‌گذاری‌ها اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها