رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برگزاری کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری در شهرکرد ‌کم‌نظیر بود

سردار «‌سلیمانی» گفت: کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری شهرکرد درمیان کنگره‌هایی که در کشور برگزار شد در نوع خود کم‌نظیر بود.
کد خبر: ۵۴۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ - 25August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری، اظهار داشت: این کنگره درمیان کنگره‌هایی که در کشور برگزار شد در نوع خود کم‌نظیر بود، همچنین باید قدردان نعمت بزرگی همچون فرهنگ ایثار و شهادت در کشور باشیم چرا که انسان تا زمانی که یک نعمت را در اختیار دارد از قدر و منزلت آن بی‌خبر است.

وی افزود: ما امروز به برکت انقلاب اسلامی که یک انقلاب علوی، عاشورایی و حسینی است از فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌مند شده‌ایم و در این فرهنگ زندگی می‌کنیم به همین دلیل باید به معنای واقعی و حقیقی قدرشناس این نعمت باشیم و فزهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

سلیمانی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت برخواسته از نهضت بزرگ کربلا و قیام عاشورا است که برای برگرداندن اسلام به مسیر واقعی خود رخ داد و امروز ایران پرچمدار این فرهنگ است بنابراین تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: جهان اسلام شاهد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و جبهه مقاومت یکی از دلایل روشن گسترش این فرهنگ محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: عاشورا در دوران دفاع مقدس در مقابل چشمان دنیا بازسازی شد و اگر کنگره‌های شهدا برگزار می‌شود برای پاسداشت و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و باید قدردان عوامل اجرایی این کنگره‌ها بود.

سلیمانی تصریح کرد: زحماتی که در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و سایر دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری انجام شد و شاهد میزبانی بسیار خوبی از کنگره ملی شهدای عشایر کشور بودیم ازرش بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها