امام جمعه «سهند»:

مسئولان باید شهید «رجایی» را سرلوحه کار خود قرار دهند

حجت‌الاسلام «منیب‌راد» گفت: دوره ریاست جمهوری شهید «رجایی» گرچه کوتاه بود ولی اثری ماندگار در تاریخ بر جای گذاشت که لازم است همه مسئولان آن را سرلوحه خود قرار بدهند.
کد خبر: ۵۴۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 25August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، به‌مناسبت هفته دولت، «حسین فیروزی» فرماندار اسکو و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان امروز (پنج‌شنبه) با حجت‌الاسلام «محمد منیب‌راد» امام جمعه «سهند» دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندار اسکو در این دیدار ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: مردم فعالیت‌های دولت را شاهد هستند و تفاوت‌ها را احساس می کنند.

وی افزود: رؤسای ادارات باید جهادی کار کنند و با همه توان در خدمت مردم باشند و دچار روزمرگی نشوند.

امام جمعه «سهند» نیز ضمن تبریک هفته دولت از فعالیت‌هایی که در جهت عمران و آبادانی و امید بخشی به مردم با روی کار آمدن دولت جدید صورت گرفته تقدیر کرد و ابراز داشت: دوره ریاست جمهوری شهید «رجایی» گرچه کوتاه بود ولی اثری ماندگار در تاریخ بر جای گذاشت که لازم است همه مسئولان آن را سرلوحه خود قرار بدهند.

حجت‌الاسلام «منیب‌راد» تاکید کرد: مدیران باید به ضوابط شرعی پایبند باشند زیرا فردی که پایبند به ضوابط شرعی نباشد و به فرامین الهی عمل نکند، حتما لغزش خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار