نماینده مردم در مجلس:

خدشه واردکردن به توانمندی دفاعی کشور خیانت به آرمان‌های ملت است

گلرو گفت: ما باید توانمندی دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران را ارج بنهیم و هرگونه خدشه واردکردن به آن، امری نابخشودنی و خیانت به آرمان‌های یک ملت است.
کد خبر: ۵۴۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 25August 2022

خدشه واردکردن به توانمندی دفاعی کشور خیانت به آرمان‌های ملت است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عباس گلرو» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره موضع اخیر یکی از فعالان اصلاح‌طلب در مورد قدرت نظامی کشور و مقایسه آن با قدرت نظامی صدام و رژیم بعث عراق، اظهار داشت: ما باید توانمندی دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران را ارج بنهیم و هرگونه خدشه واردکردن و تشابه‌سازی به این شکل، امری نابخشودنی و خیانت به آرمان‌های یک ملت است که مظلومانه ایستاده و خودش را در این تلاطم ناامنی دنیا، حفظ می‌کند.

وی افزود: توانمندی نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران، مشروع و در چارچوب دفاع از کشور است که مبنای عقلانی و حقوق بین‌الملل دارد و با یک قدرت تجاوزگر که از توانمندی نامشروع نظامی خودش برای ایجاد بی‌ثباتی، ناامنی، کشتار و جنایت در منطقه استفاده می‌کند، متفاوت است.

گلرو با بیان اینکه ملت ایران همواره قدردان نیرو‌های مسلح خودش بوده است، گفت: دولت نیز گام‌های خوبی در مسیر ارتقای سطح توانمندی کشور در این زمینه برداشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت ثبات‌ساز در منطقه همیشه ایفای نقش کرده و تلاش داشته که از کشور و ملت‌های مظلوم منطقه در برابر تروریسم دولتی و گروه‌های تکفیری تروریستی، حمایت و حفاظت کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار