معاون امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان کشور:

استعدادیابی هدف اصلی المپیادهای دانشجویی است

«ارژنگ» گفت: یکی از اهداف اصلی المپیادهای ورزشی شاهد و ایثارگر، همگانی و قهرمانی، استعدادیابی برای تیم‌‌های ملی است
کد خبر: ۵۴۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ - 25August 2022

 استعدادیابی هدف اصلی المپیادهای دانشجویی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، «اردوان ارژنگ» معاون امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان کشور امروز (پنجشنبه) در بازدید از ستاد اجرایی و سالن های ورزشی مسابقات سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر که در اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه آیین افتتاحیه المپیاد مبتکرانه و نوآورانه بود، اظهار داشت: با توجه به ایام محرم، روح شهادت و ایثار در برنامه نوآورانه افتتاحییه المپیاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه صنعتی اصفهان، به خوبی نمایش داده شد.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات شاهد و ایثارگر به اذعان کارشناسان تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی المپیادهای ورزشی شاهد و ایثارگر، همگانی و قهرمانی، استعدادیابی برای تیم‌‌های ملی است.

ارژنگ بیان داشت: از مسؤولان کادر فنی خواسته‌ایم استعدادهای برتر این مسابقات را به ما معرفی کنند تا در تعامل با وزارت ورزش فرصت حضور این افراد در تیم های ملی و باشگاهی فراهم شود.

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر امروز وارد چهارمین روز فعالیت خود شد؛ در روزهای آینده مسابقات تیم های فوتسال، والیبال، شنا، بدمینتون و شطرنج از 52 دانشگاه کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار