مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

در کمیته جستجوی مفقودین شاهد مجاهدت‌های خاموش هستیم

سرهنگ «حبیبی» هفته دفاع مقدس را فرصتی برای قدردانی از ایثارگری شهدا و تجلیل از مجاهدت خانواده‌های شاهد و ایثارگر دانست و گفت: در کمیته جستجوی مفقودین شاهد مجاهدت‌های خاموش هستیم و قطعا تفحص پیکر‌های شهدا کمتر از جهاد نیست، زیرا خانواده‌ها را از چشم انتظاری بیرون می‌آورد.
کد خبر: ۵۴۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷ - 25August 2022

در کمیته جستجوی مفقودین شاهد مجاهدت‌های خاموش هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان عصر امروز در جلسه هماهنگی و پایش آخرین آمار و اطلاعات مفقودین دوران دفاع مقدس استان گیلان که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: اگرچه عمر مدیریتی شهیدان رجایی باهنر کوتاه بود، اما شیوه حکمرانی آنان که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) است، باید الگویی برای مدیران امروز و فردا باشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان اخلاص در عمل، خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات را از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و تصریح کرد: شهدا تندیس‌های زنده عزت، اقتدار و شجاعت و شرافت جامعه اسلامی هستند.

وی امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا دانست و افزود: اگر ایثارگری شهدا نبود امروز از این عزت و اقتدار برخوردار نبودیم.

حبیبی، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای قدردانی از ایثارگری شهدا و تجلیل از مجاهدت خانواده‌های شاهد و ایثارگر دانست و خاطرنشان کرد: در کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز شاهد مجاهدت‌های خاموش هستیم و قطعا تفحص پیکر‌های شهدا کمتر از جهاد نیست، زیرا خانواده‌ها را از چشم انتظاری بیرون می‌آورد.

وی با اشاره به نقش آفرینی شهدا در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: سال‌های زیادی از جنگ تحمیلی می‌گذرد، اما همچنان مراسم تشییع شهدای تفحص شده محور وفاق و همدلی و انسجام در جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، با یادآوری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی، متذکر شد:

تشییع میلیونی شهید سلیمانی در ناآرامی ناشی از تصمیم و اقدام شتاب زده دولت وقت در افزایش قیمت بنزین، وفاق، وحدت و انسجام ملی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه کشف پیکر‌های مطهر شهدا دارای خیر و برکت فراوان برای جامعه اسلامی است و اجر و ارزش معنوی فراوانی دارد، تصریح کرد: بی شک تشییع پیکر پاک این منادیان عزت و شرف، به سان فریاد هوشیارباشی است تا غافلان و نابکاران را از خواب جهل برهاند و ازانحراف به آرمان‌های انقلاب بازدارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها