تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

یاد شهدا نفسی تازه به کالبد جامعه می‌بخشد

آیت‌الله سعیدی گفت: وقتی یاد و خاطره شهدا زنده می‌شود، نور و نفسی تازه در رگ‌های مردم دمیده می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ - 26August 2022

یاد شهدا نفسی تازه به کالبد جامعه می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم شامگاه پنج‌شنبه سوم شهریور در چهارمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم که با محوریت شهدای پدافند در مرکز فقهی ائمه‌ اطهار (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شهدای ارتش مقام والایی دارند و حفظ یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده آن‌ها از آموزه‌های دینی ما محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف برای کشورمان افتخارآفرین بوده اند.

امام جمعه قم عنوان کرد: در ابتدای انقلاب بسیاری از دشمنان دل‌بسته بودند که ارتش جمهوری اسلامی شکل نگیرد، اما ارتش در کنار مردم ماند و یک مجموعه قدرتمند حامی انقلاب اسلامی را ساخت و افتخارآفرینی کرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: ارتش در ابتدای انقلاب به همه ثابت کرد که ارتش رژیم پهلوی نیست و ارتش جمهوری اسلامی است و در تمام این مدت ارتش و سپاه در کنار یکدیگر از ایران، آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

سعیدی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح نشان دادند که در راستای تحقق امت اسلامی در کنار یکدیگر تحت فرماندهی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای متحد هستند و نگذاشتند پرچمی که امام خمینی (ره) به همراه شهدا برافراشتند، بر زمین بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه تقدیر از شهدا آن هم در شهر کریمه اهل‌ بیت (س) بسیار پسندیده است، گفت: وقتی یاد و خاطره شهدا زنده می‌شود به برکت این قیام و جهادی که آن‌ها داشتند، نور و نفسی تازه در رگ‌های مردم دمیده می‌شود و این موضوع نصیب مردم قم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار