ادامه انفجار‌ها در مصیاف سوریه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی

منابع خبری اعلام کردند که انفجار‌های مداوم چهار ساعت پس از هدف قرار دادن انبار‌های نظامی در منطقه مصیاف سوریه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 26August 2022

ادامه انفجار‌ها در مصیاف سوریه پس از تجاوز رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که انفجار‌های مداوم چهار ساعت پس از هدف قرار دادن انبار‌های نظامی در منطقه مصیاف سوریه همچنان ادامه دارد.

گفته شده انفجار‌ها پس از بمباران منطقه مذکور از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی رخ داده است. دیگر منابع عربی نیز تأیید کردند که انفجار‌های ثانویه مهیب ناشی از مهمات همچنان در مرکز مطالعات و تحقیقات علمی در مجاورت مصیاف شهر حماه ادامه دارد.

چند ساعت پیش از این، خبرگزاری سوریه در استان حماه اعلام کرده بود که سامانه پدافندی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز مصیاف مقابله کرده است.

تصاویر منتشرشده از مصیاف نشان می‌دهد که در نتیجه حملات روز پنجشنبه در آن منطقه آتش و دود بلند شده است.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا در ارتباط با حملات به مصیاف گفته است که حداقل دو غیرنظامی در نتیجه این حملات زخمی شده اند و این حملات تلفات مادی و آتش سوزی در برخی از اماکن را برجای گذاشته است.

دیده بان حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرد که حملات تل‌آویو به مصیاف اهدافی متعلق به نیرو‌های غیرسوری را هدف قرار داده است. این منبع ادعا کرد که چندین حمله هوایی در شب گذشته مقر‌های نظامی، سایت‌ها و انبار‌های تسلیحات و مهمات متعلق به نیرو‌های غیرسوری را هدف قرار دادند و این حملات به از بین رفتن سلاح و مهمات در مناطق مورد هدف منجر شد است. به ادعای دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن، یکی از افسران نیروی هوایی سوریه پس از حملات اخیر به مصیاف مفقود شده است. با این حال هنوز جزئیات دقیقی از این حملات اعلام نشده و مشخص نیست که این حملات تلفات انسانی داشته است یا خیر؟

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار