سردار کارگر:

تلاش می کنیم جایگاه درس آشنایی با دفاع مقدس را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تثییت کنیم

در پیام رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است؛ تلاش می کنیم که جایگاه درس آشنایی با دفاع مقدس را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تثییت کنیم و انتظار داریم که دانشگاه های علوم پزشکی و همه مراکز علمی و دانشگاهی هم به شکل های بهتری این درس را ارائه دهند.
کد خبر: ۵۴۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 26August 2022

تلاش می کنیم جایگاه درس آشنایی با دفاع مقدس را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تثییت کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین اختتامیه دوره توان افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان های خوزستان و لرستان امروز با حضور «حسن زمانی» مدیرکل دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی، سردار «سیدرضا میرزاده» رئیس مجمع بسیجیان خوزستان، سرهنگ «حمید حیدری» رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس، «علی افروس» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از اساتید شاخص کشور در این حوزه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم پیامی را خطاب به برگزار کنندگان این دوره صادر کرد.

در پیام تلفنی سردار کارگر آمده است؛

عرض سلام و ادب دارم خدمت همه امیران، سرداران و اساتید ارزشمند درس دفاع مقدس استان های لرستان و خوزستان که در اهواز حضور دارند. عزیزان بزرگواری که حودشان از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند.

حضور شما در این دوره ها بسیار ارزشمند است چون ما هر چه داریم از دفاع مقدس و مقاومت داریم و انشالله که شما عزیزان بتوانید به بهترین شکل ممکن انتقال دهنده مفاهیم ارزشی دوران دفاع مقدس به نسل امروز و به خصوص دانشجویان عزیز ما باشید.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مثل همیشه در کنار شماست و ما تلاش می کنیم که جایگاه این درس را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تثییت کنیم هر چند ارائه این درس در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی نهادینه شده اما انتظار داریم که دانشگاه های علوم پزشکی و همه مراکز علمی و دانشگاهی هم به شکل های بهتری این درس را ارائه دهند.

نقش استان ها در این مسیر بسیار مهم است و همه باید تلاش و همکاری کنند که درس آشنایی با معارف دفاع مقدس در همه مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی به خوبی ارائه شود و نسل امروز ما با حماسه ها و ایثارگری های رزمندگان در آن دوران آشنا شوند.

برای همه اساتید این درس در دوره های مهم توان افزایی آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم که اساتید عزیز ما در همه شئونات زندگی شان موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار