امام جمعه کرمانشاه:

وضعیت گذشته و وضعیت حال کشور را باید تبیین کنیم

آیت الله «علما» گفت: هم وضعیت گذشته و هم وضعیت حال کشور را باید تبیین کنیم و امروز جمهوری اسلامی دارای قدرت و صلابت است و مواضع رهبری را در جهان بررسی می‌کنند زیرا ایشان صاحب نظر هستند.
کد خبر: ۵۴۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ - 26August 2022

هم وضعیت گذشته و هم وضعیت حال کشور را باید تبیین کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع شهر این شهرستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: هفتم شهریور اول ماه صفر و مصادف با ورود کاروان کربلا به شام است و وظیفه حضرت زینب (س) تبیین قیام عاشورا بود و در بیداری افکار عمومی تأثیر بسزایی داشتند و رهبری بر موضوع جهاد تبیین تاکید دارند.

وی افزود: هم وضعیت گذشته و هم وضعیت حال کشور را باید تبیین کنیم و امروز جمهوری اسلامی دارای قدرت و صلابت است و مواضع رهبری را در جهان بررسی می‌کنند زیرا ایشان صاحب نظر هستند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: هشت شهریور انفجار دفتر رئیس جمهوری و شهادت هیئت دولت است و کمتر از ۲ ماه شهیدان رجایی و باهنر متصدی بودند اما آنها برای تمام مسئولان و مردم الگو شدند و نحوه زندگی آنها برای همگان الگو شد و این روزها هفته دولت نام گرفت.

آیت الله علما بیان کرد: آیت الله رئیسی ۴۰ سال است که با سلامت کامل زندگی کرده و همواره در جایگاه خدمت به مردم قرار داشته و کارها باید به نحوی صورت گیرد که شور و نشاط در جامعه ایجاد شود و رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت کشور، گفت: دولت سیزدهم در جایگاه خدمتگذاری به مردم قرار دارد.

وی اضافه کرد: وزرای دولت نیز در حال خدمت رسانی به مردم هستند و مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن و ساماندهی فضای مجازی، عدالت ورزی و احیای امید و اعتماد عمومی از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم است.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران اجلاسیه پیرغلامان حسینی، گفت: نوزدهمین اجلاسیه تجلیل از پیرغلامان حسینی به خوبی در استان کرمانشاه با حضور ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی برگزار شد که نشان از برنامه ریزی مسئولان داشت.

علما با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، خاطرنشان کرد: مرز تاریخی و بین المللی خسروی با تلاش استاندار کرمانشاه و مسئولان استان بازگشایی شد و شاهد تردد زائران دردایام اربعین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار