سردار ابراهیمی:

خون شهدای منا، دنیای اسلام را بیدار خواهد کرد

سردار ابراهیمی گفت: خون شهدای منا پایمال نخواهد شد و همین خون‌ها است که دنیای اسلام را بیدار خواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ - 04October 2015

خون شهدای منا،  دنیای اسلام را بیدار خواهد کرد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، در مراسم دعای ندبه که همزمان با عید غدیر در گلزار شهدای روستای ظفرآباد استان فارس برگزار شد اظهار داشت: فاجعه منا را نتیجه سوء مدیریت و ناتوانی آل سعود در اداره حرمین شریفین است و با عملیات روانی که ایجاد کرد و حجاج ایرانی را مسبب این فاجعه معرفی کرد.

وی  فاجعه «منا» را یک حادثه برنامهریزی شده دانست و خاطرنشان کرد: خون شهدای منا پایمال نخواهد شد و همین خونها است که دنیای اسلام را بیدار خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس معنای عید غدیر را صاحبدار شدن مسلمانان از آن تاریخ دانست و افزود: در تمامی دنیا، هیچکس و هیچ مجموعهای مثل مسلمانان بزرگتر و صاحب ندارند و بابت این موضوع ما خدا را شاکریم و جشن میگیریم.

با اشاره به اینکه در وصیت نامههای شهدا چیزی به جز قرآن، سفارشات ائمه و اهل بیت(ع) نیست، تاکید کرد: شهدا، تبعیت از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار داده بودند و انتظارشان از جامعه هم همین بوده و هست.

سردار ابراهیمی با تأکید بر این که امروز ما به تبعیت از ولایت مطلقه فقیه که جانشین رسول خدا(ص)، امیرالمومنین(ع) و صاحبالزمان(عج) است جانمان را برای حفظ دین کف دستانمان گذاشته ایم تصریح کرد: به همین دلیل است که دشمنان در سراسر جهان از وحدت و انسجام ما ناراحت هستند برای ما ایجاد مزاحمت میکنند.

وی با خاطرنشان کردن این که دشمنان امروز شاهد هستند که تمام دنیای اسلام انسجام دارند، از جمهوری اسلامی ایران خط میگیرند و پیرو رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری هستند و معظم له را به عنوان جانشین حضرت صاحب الزمان(عج) قبول دارند تصریح کرد: به دلیل همین ولایتمداری است که آل سعود که این جنایت انسانی را در منا انجام داد وقتی با غرش و تهدید حضرت آقا مواجه شد، دست و پای خود را جمع کرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس در پایان با اظهار این که اقتدار و عزت روستای ظفرآباد را مرهون وجود 24 شهید این روستا دانست و گفت: امروز احترام به شهدا، رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا وظیفه همه ما است.

به گزارش دفاع پرس، روستای ظفرآباد در 15 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است و با جمعیتی بالغ بر 5000 نفر یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان شیراز از نظر مساحت و جمعیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار